Pregled bibliografske jedinice broj: 419654
Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća
Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća // Društvo i tehnologija 2008. / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 419654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća
(Significance and role of intellectual capital in the production of competitive advantages of firms)
Autori
Sundać, Dragomir ; Švast, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2008.
/ Mario Plenković - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008
ISBN
978-953-6226-18-4
Skup
XV. International Scientific Conference "SOCIETY AND TECHNOLOGY 2008" / XV. međunarodni znanstveni skup "DRUŠTVO I TEHNOLOGIJA 2008."
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
intelektualni kapital; održiva konkurentska prednost; zakon padajućih prinosa; model; međudjelovanje
(intellectual capital; sustainable competitive advantage; law od fiminishing returns; model; interference)
Sažetak
U suvremenom poslovnom okruženju najvažniji ekonomski resurs za postizanje konkurentske prednosti više nije kapital, prirodni resursi ili rad, već intelektualni kapital, i samo ona poduzeća koja su sposobna proizvoditi, upravljati i kontinuirano povećavati vlastiti intelektualni kapital opstat će na svjetskom tržištu. Prema tome, poduzeća moraju postati “ inteligentne organizacije“ . Model za povećanje učinkovitosti proizvođenja konkurentskih prednosti temeljen na intelektualnom kapitalu prikazan u članku ukazuje na novi način stvaranja vrijednosti – a to je upravo upravljanjem intelektualnim kapitalom i kontinuiranim ulaganjem u njega. Model ukazuje i na činjenicu da je za današnje poduzeće manje bitno kolika mu je imovina, a mnogo bitnije kolika je sposobnost njegovih zaposlenika da stvaraju vrijednost iz znanja i informacija. Znanje je temeljna proizvodna snaga u ljudskom društvu i glavni uvjet uspješnosti, sine qua non moderne ekonomije.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Ekonomija