Pregled bibliografske jedinice broj: 419217
Razlike između Kružnog i Paralelno-Odjelnog Oblika Rada Procijenjene Pedometrom - Učenici
Razlike između Kružnog i Paralelno-Odjelnog Oblika Rada Procijenjene Pedometrom - Učenici // 18. Ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 76-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 419217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike između Kružnog i Paralelno-Odjelnog Oblika Rada Procijenjene Pedometrom - Učenici
(Diffrences between circular and parallel working groups estimated with pedmeter - pupils)
Autori
Mrgan, Josip ; Zečić, Miroslav ; Kević, Gordana ; Šiljeg, Klara ; Sporiš, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
18. Ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 76-80
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
Metodički organizacijski oblici rada u područjima, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kružni; paralelno odjeljenski oblik rada; učenici
(circular; parallel working groups; -pupils)
Sažetak
Osnovni cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li statistički značajne razlike između dva metodička organizacijska oblika rada, kroz parametre koje registrira pedometar.Podaci su prikupljeni na učenicima Prve osnovne škole u Petrinji, kronološke dobi od 7 do 8 godina (I. razred) tijekom školske godine 2008./2009. ožujku 2009. Učenici su bili uključeni kroz izvannastavne djelatnosti u program “ Univerzalne športske škole” , a artikulacija nastavnog sata je bila standardna tj. provodila se prema načelima kineziološke metodike.Paralelno odjelni oblik rada u kolonama pokazao se superiornijim. Takvim načinom vježbanja učenici su prosječno ostvarili 2 682, 70 koraka i prošli udaljenost od 1, 6 km, potrošili 40, 35 kcal i izgorjeli 2, 2 kcal masti. Diskriminacijska analiza pokazala je visoke značajne statističke razlike, a struktura diskriminacijske funkcije kod sve četiri varijable diskriminirala je dva metodička organizacijska oblika rada. Paralelno odjelni oblik rada u kolonama i izabrani programski sadržaji zbog utjecaja na funkcionalna obilježja proizvelo je veće razlike, jer učenici kontinuirano realiziraju programske zadaće, dok u kružnom obliku radu postoji pauza za odmor između zadataka.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
034-0342618-2222 - Razvoj algoritama za testiranje multivarijatnih strukturalnih hipoteza
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb