Pregled bibliografske jedinice broj: 419055
Edukacijsko uključivanje na primjeru modela podrške za djecu s posebnim potrebama
Edukacijsko uključivanje na primjeru modela podrške za djecu s posebnim potrebama // Edukacijsko uključivanje
Brijuni, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 419055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacijsko uključivanje na primjeru modela podrške za djecu s posebnim potrebama
(Educational inclusion-model of support for children with disabilities)
Autori
Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Edukacijsko uključivanje
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
edukacijsko uključivanje; dejca s posebnim potrebama
(educational inclusion; children with disabilities)
Sažetak
Na ovom stručnom kongresu predstavljen je stručnjacima edukacijske rehabilitacije model podrške integraciji i inkluziji djece s posebnim potrebama u redovni obrazovni sustav.Kroz uvijete ostvarivanja edukacijske inkluzije ostvaruje se i socijalna inkluzija djece s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)