Pregled bibliografske jedinice broj: 419035
Novi oblici podrške u školi za inkluziju djece s posebnim potrebama
Novi oblici podrške u školi za inkluziju djece s posebnim potrebama // Ljudska prava i inkluzivna politika
Zagreb, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 419035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi oblici podrške u školi za inkluziju djece s posebnim potrebama
(New Supporting Forms in School for Inclusion of Children with Special Needs)
Autori
Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Ljudska prava i inkluzivna politika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
DJECA S POSEBNIM POTREBAMA; EDUKACIJSKO UKLJUČIVANJE; MODEL PODRŠKE
(children with special needs; educational inclusion; model of support)
Sažetak
U svrhu razovja socijalne inkluzije značajan je ravoj inkluzivnog obrazovanja "škole za sve". Model podrške edukacijskom uključivanju je mobilni stručni tim i asistent u nastavi. Tim stručnjaka supervizor je i edukator učitelja i stručnih suradnika u redovnim školama. Asistent u nastavi podrška je učeniku s posebnim potrebama i učitelju u razrednoj nastavi. Asitent je u radu superviziran i educiran od strane mobilnog stručnog tima o svim potrebnim znanjaima i vještinama za rad s djecom s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)