Pregled bibliografske jedinice broj: 418648
Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji
Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji // Odgojno-obrazovno uključivanje
Brijuni, Hrvatska, 2008. str. x-x (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 418648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji
(Asistant in the classroom- opinion of teachers and special teachersthink)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Sekušak-Galešev, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Skup
Odgojno-obrazovno uključivanje
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 14.10.2008. - 17.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
asistent u nastavi ; mišljenja učitelja i defektologa
(Asistant in the Classroom ; opinion of teachers ; opinion of special teacher opinion)
Sažetak
Iskustva u svijetu i kod nas pokazuju da je za ostvarivanje prava djece s posebnim obrazovnim potrebama na školovanje u redovnoj školi neophodna podrška: školi, učeniku, obiteljima. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM razvija model podrške putem mobilnih stručnih timova i asistenta u nastavi. Do danas provedeni stručni projekti Udruge opravdali su model kojim se osigurava kvalitetan i maksimalno učinkovit rad u području inkluzivne edukacije. Financijskim sredstvima Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport u šk.god. 2007./08. osigurana je podrška radom asistenta u nastavi u više zagrebačkih škola. Analiza evaluacijskog Upitnika o stavovima učitelja prema uključivanju asistenata u nastavu na uzorku devetnaest ispitanika, potvrdila je mišljenja učitelja u odnosu na povoljne efekte uključivanja asistenta u nastavu za učenike s posebnim obrazovnim potrebama (prihvaćanje, obrazovna postignuća, ponašanje u razredu, odgojno-obrazovni rad, kvaliteta nastave, potreba nastavka rada)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb