Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 418648

Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji


Stančić, Zrinjka; Sekušak-Galešev, Snježana
Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji // Odgojno-obrazovno uključivanje
Brijuni, Hrvatska, 2008. str. x-x (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 418648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji
(Asistant in the classroom- opinion of teachers and special teachersthink)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Sekušak-Galešev, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Skup
Odgojno-obrazovno uključivanje

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 14.10.2008. - 17.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
asistent u nastavi ; mišljenja učitelja i defektologa
(Asistant in the Classroom ; opinion of teachers ; opinion of special teacher opinion)

Sažetak
Iskustva u svijetu i kod nas pokazuju da je za ostvarivanje prava djece s posebnim obrazovnim potrebama na školovanje u redovnoj školi neophodna podrška: školi, učeniku, obiteljima. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM razvija model podrške putem mobilnih stručnih timova i asistenta u nastavi. Do danas provedeni stručni projekti Udruge opravdali su model kojim se osigurava kvalitetan i maksimalno učinkovit rad u području inkluzivne edukacije. Financijskim sredstvima Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport u šk.god. 2007./08. osigurana je podrška radom asistenta u nastavi u više zagrebačkih škola. Analiza evaluacijskog Upitnika o stavovima učitelja prema uključivanju asistenata u nastavu na uzorku devetnaest ispitanika, potvrdila je mišljenja učitelja u odnosu na povoljne efekte uključivanja asistenta u nastavu za učenike s posebnim obrazovnim potrebama (prihvaćanje, obrazovna postignuća, ponašanje u razredu, odgojno-obrazovni rad, kvaliteta nastave, potreba nastavka rada)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju:

Stančić, Zrinjka; Sekušak-Galešev, Snježana
Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji // Odgojno-obrazovno uključivanje
Brijuni, Hrvatska, 2008. str. x-x (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Stančić, Z. & Sekušak-Galešev, S. (2008) Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji. U: Odgojno-obrazovno uključivanje.
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana}, year = {2008}, pages = {x-x}, keywords = {asistent u nastavi, mi\v{s}ljenja u\v{c}itelja i defektologa}, title = {Asistenti u nastavi - \v{s}to o njihovom uklju\v{c}ivanju misle u\v{c}itelji i defektolozi u\v{c}itelji}, keyword = {asistent u nastavi, mi\v{s}ljenja u\v{c}itelja i defektologa}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana}, year = {2008}, pages = {x-x}, keywords = {Asistant in the Classroom, opinion of teachers, opinion of special teacher opinion}, title = {Asistant in the classroom- opinion of teachers and special teachersthink}, keyword = {Asistant in the Classroom, opinion of teachers, opinion of special teacher opinion}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font