Pregled bibliografske jedinice broj: 418647
Separacijska anksioznost kod djece s teškoćama učenja
Separacijska anksioznost kod djece s teškoćama učenja // XVI.Dani psihologije u Zadru, / Anita Vulić Prtorić, Vera Ćubela Adorić, Ana Proroković, Izabela Sorić, Pavle Valerjev (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 46-46 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 418647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Separacijska anksioznost kod djece s teškoćama učenja
(Separation anxiety in children with learning disabilities)
Autori
Cvitković, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
XVI.Dani psihologije u Zadru,
/ Anita Vulić Prtorić, Vera Ćubela Adorić, Ana Proroković, Izabela Sorić, Pavle Valerjev - Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008, 46-46
ISBN
978-953-7237-34-9
Skup
XVI.dani psihologije
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 29.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
separacijska anksioznost
(separation anxiety)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati postoje li razlike u intenzitetu separacijske anksioznosti između djece s teškoćama učenja i djece bez teškoća.Ispitano je 82 djece s teškoćama učenja i 82 vršnjaka, učenika 6. razreda s područja grada Zagreba i zagrebačke županije.Za samoprocjenu doživljaja separacijske anksioznosti upotrijebljena je Skala strahova i anksioznosti za djecu i adolescente (SKAD-62, Vulić-Prtorić, 2003). Rezultati pokazuju da je kod djece s teškoćama učenja značajno više izražena separacijska anksioznost. U radu su prikazana moguća objašnjenja ovog rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Daniela Cvitković
(autor)