Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 418620

Podučavanje osnovnih vještina učenja i jezika kod djeteta s poremećajem iz autističnog spektra predškolske dobi - prikaz slučaja


Paklec, Ana-Marija; Frey Škrinjar, Jasmina
Podučavanje osnovnih vještina učenja i jezika kod djeteta s poremećajem iz autističnog spektra predškolske dobi - prikaz slučaja // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 129-130 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 418620 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podučavanje osnovnih vještina učenja i jezika kod djeteta s poremećajem iz autističnog spektra predškolske dobi - prikaz slučaja
(Teaching basic language and learning skills to a preschool child with ASD)

Autori
Paklec, Ana-Marija ; Frey Škrinjar, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 129-130

Skup
Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2007. - 16.06.2007

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
autizam; IEP; ABA; procjena; predškolci
(autism; IEP; ABA; assessment; preschool)

Sažetak
Temelj svakog kvalitetnog IEPa je dobra inicijalna procjena potreba djeteta. Procjena sposobnosti djeteta sporemećajima iza utaističnog spektra otežana je zbog teškoća u komunikaciji i to dodatno onemogućava (precizniju) procjenu suptilnih odstupanja u razvoju čije je prepoznavanje presudno za učinkovito podučavanje ove djece. Cilj je ovog rada vrednovanje programa za petogodišnju djevojčicu s autizmom koji je temeljen na procjeni i primjeni protokola za procjenu osnovnih vještina učenja i jezika (Partington i Sundberg, 1998). Vrijednost korištenog instrumenta očituje se u sadržaju koji procjenjuje osnove jezika i temeljne vjeđštine koje su preduvjet daljanjeg učenja i razvoja. Neposredni rad odvijao s epo principima primijenjene analize ponašanja i verbalnog ponašanja pri čemu su korištene metode podučavanje diskriminativnim nalozima, zahtijevanje i incidentalno podučavanje. Program je provodio defektolog - rehabilitator u djetetovom domu uz veliku uključenost educirane majke u trajanju od 6 mjeseci. Finalna procjena pokazala je da su najbolji rezultati postgnuti na području vizualnih sposobnosti, receptivnog jezika, imenovanja i jezične interakcije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2306 - Rano otkrivanje autizma - PRP i evaluacija ranih interventnih programa

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Frey Škrinjar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Paklec, Ana-Marija; Frey Škrinjar, Jasmina
Podučavanje osnovnih vještina učenja i jezika kod djeteta s poremećajem iz autističnog spektra predškolske dobi - prikaz slučaja // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 129-130 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Paklec, A. & Frey Škrinjar, J. (2007) Podučavanje osnovnih vještina učenja i jezika kod djeteta s poremećajem iz autističnog spektra predškolske dobi - prikaz slučaja. U: Ferić Šlehan, M., Kranželić, V. & Stošić, J. (ur.)Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima.
@article{article, author = {Paklec, Ana-Marija and Frey \v{S}krinjar, Jasmina}, year = {2007}, pages = {129-130}, keywords = {autizam, IEP, ABA, procjena, pred\v{s}kolci}, title = {Podu\v{c}avanje osnovnih vje\v{s}tina u\v{c}enja i jezika kod djeteta s poreme\'{c}ajem iz autisti\v{c}nog spektra pred\v{s}kolske dobi - prikaz slu\v{c}aja}, keyword = {autizam, IEP, ABA, procjena, pred\v{s}kolci}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Paklec, Ana-Marija and Frey \v{S}krinjar, Jasmina}, year = {2007}, pages = {129-130}, keywords = {autism, IEP, ABA, assessment, preschool}, title = {Teaching basic language and learning skills to a preschool child with ASD}, keyword = {autism, IEP, ABA, assessment, preschool}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font