Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 418546

Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs


Igrić, Ljiljana; Kobetić, Darko; Lisak, Natalija
Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs // Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities / Stodden, R.A. (ur.).
Lahti: Center on Disability Studies, 2009. str. 236-236 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 418546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs

Autori
Igrić, Ljiljana ; Kobetić, Darko ; Lisak, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities / Stodden, R.A. - Lahti : Center on Disability Studies, 2009, 236-236

Skup
Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities, Hawaii

Mjesto i datum
Havaji, Sjedinjene Američke Države, 30.04.2009. - 03.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Model edukacijskog uključivanja; mobilni stručni tim; asistent u nastavi; ADHD poremećaj; djeca s posebnim obrazovnim potrebama
(model for eduactional integration; mobile professional team; teaching assistant; ADHD; children with special eduactional needs)

Sažetak
Edukacijsko uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama u redovni sustav odgoja i obrazovanja predstavlja važan indikator kvalitete života ove skupine djece. Uključivanjem u škole zajedno s ostalim vršnjacima pridonosi njihovom normalnom psihosocijalnom razvoju te se sprječava institucionalizacija. Djeca ostaju u lokalnoj sredini te im se pružaju mogućnosti za ostvarivanje vlastitih potencijala odrastanjem u obitelji i druženjem s vršnjacima iz susjedstva. Svjetska iskustva ukazuju na važnost uspostavljanja sustavne stručne podrške edukacijskom uključivanju djece s posebnim obrazovnim potrebama. U radu je prikazan jedan prilagođeni oblik podrške temeljen na praksi engleskog školstva. Evaluacija programa podrške provedena je putem kvalitativne i kvantitativne analize podataka opservacije ponašanja učenika s ADHD poremećajem. Program podrške je obuhvaćao aktivnosti mobilnog stručnog tima i direktni rad asistenta u nastavi s učenikom. Rezultati ukazuju na pozitivne promjene u smislu povećanja učestalosti poželjnih te smanjenja učestalosti nepoželjnih oblika ponašanja. Detaljna kvalitativna analiza nalazi jasnu poveznicu između provođenja modela edukacijskog uključivanja putem mobilnog stručnog tima i asistenta u nastavi i pozitivnih promjena u ponašanju učenika

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)

Avatar Url Natalija Lisak Šegota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana; Kobetić, Darko; Lisak, Natalija
Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs // Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities / Stodden, R.A. (ur.).
Lahti: Center on Disability Studies, 2009. str. 236-236 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Igrić, L., Kobetić, D. & Lisak, N. (2009) Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs. U: Stodden, R. (ur.)Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities.
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Kobeti\'{c}, Darko and Lisak, Natalija}, editor = {Stodden, R.}, year = {2009}, pages = {236-236}, keywords = {Model edukacijskog uklju\v{c}ivanja, mobilni stru\v{c}ni tim, asistent u nastavi, ADHD poreme\'{c}aj, djeca s posebnim obrazovnim potrebama}, title = {Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs}, keyword = {Model edukacijskog uklju\v{c}ivanja, mobilni stru\v{c}ni tim, asistent u nastavi, ADHD poreme\'{c}aj, djeca s posebnim obrazovnim potrebama}, publisher = {Center on Disability Studies}, publisherplace = {Havaji, Sjedinjene Ameri\v{c}ke Dr\v{z}ave} }
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Kobeti\'{c}, Darko and Lisak, Natalija}, editor = {Stodden, R.}, year = {2009}, pages = {236-236}, keywords = {model for eduactional integration, mobile professional team, teaching assistant, ADHD, children with special eduactional needs}, title = {Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs}, keyword = {model for eduactional integration, mobile professional team, teaching assistant, ADHD, children with special eduactional needs}, publisher = {Center on Disability Studies}, publisherplace = {Havaji, Sjedinjene Ameri\v{c}ke Dr\v{z}ave} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font