Pregled bibliografske jedinice broj: 418372
Marketing Strategies in Oil & Gas retailing – the case of Croatia
Marketing Strategies in Oil & Gas retailing – the case of Croatia // Journal of International Scientific Publications : Economy and Business, 2 (2008) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 418372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing Strategies in Oil & Gas retailing – the case of Croatia
Autori
Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante
Izvornik
Journal of International Scientific Publications : Economy and Business (1314-7242) 2
(2008);
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
petroleum industry; marketing strategy; Croatia; petroleum products retailing
Sažetak
Http://www.sciencebg.net/download/economy/Journal-ISP-Economy&Business-2-2008.swf
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM