Pregled bibliografske jedinice broj: 417994
Prihvaćenost novoga poretka poučavanja padeža
Prihvaćenost novoga poretka poučavanja padeža // Lahor (Zagreb. 2006), IV. (2009), 7; 24-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 417994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prihvaćenost novoga poretka poučavanja padeža
(The Attitude to the New Approach to Teaching Cases Proposed by the Croatian Language Curriculum)
Autori
Bjedov, Vesna
Izvornik
Lahor (Zagreb. 2006) (1846-2197) IV.
(2009), 7;
24-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
padeži; hrvatski jezik; poučavanje; plan i program
(Cases; Crotian language; teaching; curriculum)
Sažetak
U radu se iznose istraživanja na temelju provedene ankete 334 učitelja hrvatskoga jezika u pet županija: Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske i Virovitičko-podravske. Tijekom 2007./2008. školske godine na županijskim je stručnim vijećima provedena anketa kojom se želio ispitati njihov odnos prema novome poretku obrade padeža te provedbi u praksi s devet pitanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Bjedov
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Bibliographie Linguistique
- MLA - Modern Language Abstracts