Pregled bibliografske jedinice broj: 417932
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
CROSBI ID: 417932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
(Customer value in a dynamic enviroment)
Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, ostalo
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Grad
Rijeka
Godina
2008
Stranica
300
ISBN
978-953-6148-73-8
Ključne riječi
Vrijednost za potrošače ; dinamično okruženje
(Customer value ; dynamic enviroment)
Sažetak
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu u ovoj nadasve aktualnoj problematici, posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu psolovne, tako i široke potrošnje, spoznali su nužnost isporuke vrijednosti za potrošače, odnosno usmjeravanje poslovanja na zadovoljavanje njihovih potreba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka