Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 417932

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju


Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)


CROSBI ID: 417932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
(Customer value in a dynamic enviroment)

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, ostalo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Grad
Rijeka

Godina
2008

Stranica
300

ISBN
978-953-6148-73-8

Ključne riječi
Vrijednost za potrošače ; dinamično okruženje
(Customer value ; dynamic enviroment)

Sažetak
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu u ovoj nadasve aktualnoj problematici, posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu psolovne, tako i široke potrošnje, spoznali su nužnost isporuke vrijednosti za potrošače, odnosno usmjeravanje poslovanja na zadovoljavanje njihovih potreba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (urednik)

Avatar Url Bruno Grbac (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
Grbac, B. & Meler, M. (ur.) (2008) Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR).
@book{book, year = {2008}, pages = {300}, keywords = {Vrijednost za potro\v{s}a\v{c}e, dinami\v{c}no okru\v{z}enje}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Vrijednost za potro\v{s}a\v{c}e u dinami\v{c}nom okru\v{z}enju}, keyword = {Vrijednost za potro\v{s}a\v{c}e, dinami\v{c}no okru\v{z}enje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, year = {2008}, pages = {300}, keywords = {Customer value, dynamic enviroment}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Customer value in a dynamic enviroment}, keyword = {Customer value, dynamic enviroment}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font