Pregled bibliografske jedinice broj: 417899
Marketing u društvu znanja
Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
CROSBI ID: 417899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u društvu znanja
(Marketing in a knowledge based society)
Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Grad
Rijeka
Godina
2008
Stranica
313
ISBN
978-953-6148-72-1
Ključne riječi
marketing ; društvo znanja
(marketing ; knowledge based society)
Sažetak
Aktualni trenutak Republike Hrvatske se, između ostaloga, očituje i u nastojanjima za stvaranjem društva znanja, dakle društva koje se temelji na znanju, znanosti i intelektualnom kapitalu. Društvo znanja treba pridonijeti znakovito povećanoj kvaliteti života svih ljudi, a mareketing može u tom smjeru dati svoj doprinos.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka