Pregled bibliografske jedinice broj: 417843
Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja
Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 417843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja
(Marketing strategies of entering on air conditioner market)
Autori
Jelačić, Marinela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
22.05
Godina
2009
Stranica
119
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing strategije; ulazak na tržište; klima uređaji
(Marketing strategies; entering on market; air conditioners)
Sažetak
Rad je nastao kao rezultat težnje da se ukaže na važnost primjene marketing koncepcije poslovanja i u novom malom poslovnom subjektu, bez koje je nezamisliv njegov ulazak na tržište, daljni rast i razvoj, kao i na činjenicu da i male tvrtke na tržištu mogu pronaći svoje mjesto pod suncem i biti uspješne. Isto tako, rad može poslužiti kao svojevrstan vodič malim poduzetnicima koji se odluče na pokretanje vlastitog posla.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)