Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 417843

Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja


Jelačić, Marinela
Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 417843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja
(Marketing strategies of entering on air conditioner market)

Autori
Jelačić, Marinela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
22.05

Godina
2009

Stranica
119

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketing strategije; ulazak na tržište; klima uređaji
(Marketing strategies; entering on market; air conditioners)

Sažetak
Rad je nastao kao rezultat težnje da se ukaže na važnost primjene marketing koncepcije poslovanja i u novom malom poslovnom subjektu, bez koje je nezamisliv njegov ulazak na tržište, daljni rast i razvoj, kao i na činjenicu da i male tvrtke na tržištu mogu pronaći svoje mjesto pod suncem i biti uspješne. Isto tako, rad može poslužiti kao svojevrstan vodič malim poduzetnicima koji se odluče na pokretanje vlastitog posla.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelačić, Marinela
Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Jelačić, M. (2009) 'Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja', magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jela\v{c}i\'{c}, Marinela}, year = {2009}, pages = {119}, keywords = {marketing strategije, ulazak na tr\v{z}i\v{s}te, klima ure\djaji}, title = {Marketing strategije ulaska na tr\v{z}i\v{s}te klima ure\djaja}, keyword = {marketing strategije, ulazak na tr\v{z}i\v{s}te, klima ure\djaji}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jela\v{c}i\'{c}, Marinela}, year = {2009}, pages = {119}, keywords = {Marketing strategies, entering on market, air conditioners}, title = {Marketing strategies of entering on air conditioner market}, keyword = {Marketing strategies, entering on market, air conditioners}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font