Pregled bibliografske jedinice broj: 417788
Marketing turističkoga proizvoda destinacije
Marketing turističkoga proizvoda destinacije
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009
CROSBI ID: 417788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing turističkoga proizvoda destinacije
(Marketing a Destination's Product Tourism)
Autori
Berc Radišić, Branka
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2009
Stranica
293
ISBN
978-953-6198-68-9
Ključne riječi
marketing; turistička destinacija; turistički proizvod destinacije; marketing turističkog proizvoda destinacije
(marketing; tourist destination; destination's products tourism; marketing a destination's product tourism)
Sažetak
Destinacija je turističko odredište. To je područje, odnosno mjesto, koje turisti biraju kao cilj svoga putovanja. Turisti u destinaciju dolaze iz različitih motiva, ali najčešće radi odmora, razonode i proširenja znanja. Destinacija raspolaže materijalnom i nematerijalnom ponudom koja zadovoljava potrebe i želje turista. Od razvijenosti destinacije ovisi u kojoj će mjeri turističke potrebe i želje biti zadovoljene. Stupanj razvijenosti destinacije kao tržišta ovisi o tome koliko su prirodni i kulturni potencijali turistički valorizirani, te u kojoj je mjeri razvijena turistička receptiva. Poduzeća i ustanove upravljaju turističkim vrijednostima, primaju turiste i pružaju im usluge. Svaki od njih ima svoju ponudu i uslugu. Ukupnost tim ponuda i usluga čini turistički proizvod destinacije. Dakle, turistički proizvod destinacije čine: ponuda prirodnih atraktivnosti, kulturnih raznolikosti, zabavnih događaja, robe i usluga. Marketing turističkoga proizvoda destinacije proizvod prezentira tržištu i privlači turiste njegovom korištenju. U marketingu je ključ uspjeha turističkoga proizvoda na tržištu. Privlačan turistički proizvod i njegov aktivan marketing destinaciju mogu učiniti traženom i konkurentnom. Samo takva destinacija omogućuje razvoj turističke ponude i blagostanje ljudi. To je moto ovog udžbenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Mrnjavac, Edna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Branka Berc Radišić
(autor)