Pregled bibliografske jedinice broj: 417776
Interni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija
Interni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 417776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija
(Internal marketing of determinants of financial institutions services quality improvement)
Autori
Ježić Kardum, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
22.05
Godina
2009
Stranica
136
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
interni marketing; unapređenje kvalitete usluga; financijske institucije
(Internal marketing; services quality improvement; financial institutions)
Sažetak
Svrha ovog rada je istražiti i analizirati sve relevantne značajke internog marketinga, ustanoviti koji oblik internog marketinga se trenutno primjenjuje u jednoj od hrvatskih financijskih institucija, utvrditi važnost kvalitete interne usluge i determiniranju internih uslužnih susreta radi povećanja kvalitete internih usluga te zadovoljstva zaposlenika a što u konačnici dovodi do kvalitetnije eksterne usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)