Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 417260

Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika


Breka, Olinka
Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika // Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Pavičić Takač, Višnja i dr. (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 77-88 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 417260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika
(Textbook task analysis - relevant aspect of foreign language textbook evaluation)

Autori
Breka, Olinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Pavičić Takač, Višnja i dr. - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 77-88

ISBN
978-953-6456-97-0

Skup
22. međunarodni znanstveni skup Lingvistika javne komunikacije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.05.2008. - 24.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenje i poučavanje stranog jezika; udžbenički zadaci; analiza zadataka; vrednovanje udžbenika stranih jezika
(foreign language teaching and learning; textbook tasks; task analysis; foreign language textbook evaluation)

Sažetak
U radu se govori o analizi zadataka u udžbenicima stranih jezika. Zadatak se prvo definira s obzirom na cilj, rezultat, osnovna obilježja i sastavnice, a zatim se na temelju teorijskih i empirijskih razmatranja utvrđuju kategorije analize zadataka u okviru kojih se izdvajaju kritični parametri. Na kraju se predlažu dva okvira za analizu zadataka koji obuhvaćaju otvrđene kategorije i mogu poslužiti kao instrumenti vrednovanja udžbenika stranih jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Olinka Breka (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Breka, Olinka
Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika // Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Pavičić Takač, Višnja i dr. (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 77-88 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Breka, O. (2009) Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika. U: Pavičić Takač, V. (ur.)Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika.
@article{article, author = {Breka, Olinka}, editor = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, V.}, year = {2009}, pages = {77-88}, keywords = {u\v{c}enje i pou\v{c}avanje stranog jezika, ud\v{z}beni\v{c}ki zadaci, analiza zadataka, vrednovanje ud\v{z}benika stranih jezika}, isbn = {978-953-6456-97-0}, title = {Analiza ud\v{z}beni\v{c}kih zadataka - bitna odrednica vrednovanja ud\v{z}benika stranih jezika}, keyword = {u\v{c}enje i pou\v{c}avanje stranog jezika, ud\v{z}beni\v{c}ki zadaci, analiza zadataka, vrednovanje ud\v{z}benika stranih jezika}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Breka, Olinka}, editor = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, V.}, year = {2009}, pages = {77-88}, keywords = {foreign language teaching and learning, textbook tasks, task analysis, foreign language textbook evaluation}, isbn = {978-953-6456-97-0}, title = {Textbook task analysis - relevant aspect of foreign language textbook evaluation}, keyword = {foreign language teaching and learning, textbook tasks, task analysis, foreign language textbook evaluation}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font