Pregled bibliografske jedinice broj: 417260
Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika
Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika // Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Pavičić Takač, Višnja i dr. (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 77-88 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 417260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika
(Textbook task analysis - relevant aspect of foreign language textbook evaluation)
Autori
Breka, Olinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika
/ Pavičić Takač, Višnja i dr. - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 77-88
ISBN
978-953-6456-97-0
Skup
22. međunarodni znanstveni skup Lingvistika javne komunikacije
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.05.2008. - 24.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenje i poučavanje stranog jezika; udžbenički zadaci; analiza zadataka; vrednovanje udžbenika stranih jezika
(foreign language teaching and learning; textbook tasks; task analysis; foreign language textbook evaluation)
Sažetak
U radu se govori o analizi zadataka u udžbenicima stranih jezika. Zadatak se prvo definira s obzirom na cilj, rezultat, osnovna obilježja i sastavnice, a zatim se na temelju teorijskih i empirijskih razmatranja utvrđuju kategorije analize zadataka u okviru kojih se izdvajaju kritični parametri. Na kraju se predlažu dva okvira za analizu zadataka koji obuhvaćaju otvrđene kategorije i mogu poslužiti kao instrumenti vrednovanja udžbenika stranih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Olinka Breka
(autor)