Pregled bibliografske jedinice broj: 417072
Upravljanje prodajom i razvojem novih proizvoda
Upravljanje prodajom i razvojem novih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 417072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje prodajom i razvojem novih proizvoda
(Management of retail and development of new products)
Autori
Jukić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
09.06
Godina
2009
Stranica
107
Mentor
Barković, Dražen
Ključne riječi
životni ciklus proizvoda; razvoj novog proizvoda; kanali distribucije; SWOT analiza
(product lify cycle; development of new product; distribution channels; SWOT analysis)
Sažetak
Znanstveni fokus ovog rada obuhvatio je proces razvoja prodaje novih proizvoda u veletrgovačkim centrima s međunarodnim iskustvom. U ovom magistarskom radu je prikazano kako renomirana svjetska tvrtka pokušava podići prodaju na odjelu voća i povrća u svojih šest veleprodajnih centara. Ovaj rad pokazuje da ni velike i iskusne tvrtke ne mogu progurati svaku inovativnost uspješno na tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0101427-0837 - REGIONALNO SVEUČILIŠTE (Barković, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek