Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 417065

Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja moguća rješenja


Milat, Josip
Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja moguća rješenja // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 189-201 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 417065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja moguća rješenja
(Pedagogical Epistemology : Doubts, Questions, Possible Answers)

Autori
Milat, Josip

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 4 (2007), 2; 189-201

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Pedagogija; epistemološke karakteristike; osnovni pojmovi; teorija osposobljavanja; izobrazba
(Pedagogy; Epistemological characteristics; basic terms; human resourses development theory; education)

Sažetak
U rau se polazi od tvrdnje da su epistemološke karakteristike temeljne odrednice znanstvenog digniteta svake znanosti. Na osnovi kritičke analize epistemoloških karakteristika pedagogije ukazuje se upitnost njenog znanstvenog digniteta. Navedena tvrdnja obrazlaže odgovorima na nekoliko pitanja: Je li razina razvijenosti suvremenog društva nametnula potrebu redefiniranja semantičkog određenja osnovnih pojmova i pedagogije same? Može li se pedagogija koja desetljećima nije promijenila svoj osnovni teorijski – epistemološko-metodologijski koncept, smatrati suvremenom? Ima li Hrvatska suvremenu ili je riječ o tradicionalnoj (zastarjeloj) pedagogiji? Što je osnovna funkcija pedagogije? Je li pedagogija znanost o odgoju, znanost o odgoju i obrazovanju ili znanost o osposobljavanju ljudi. Jesu li cilj i zadaci pedagogijske znanosti jednoznačno određeni? Na kraju navode moguća rješenja. Predlažu se nova suvremena jednoznačna semantička određenja temeljnih pojmova i stog aspekta utvrđuje osnovna funkcija pedagogije i kao znanstvene i kao praktične discipline, kao teorije osposobljavanja .

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Josip Milat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milat, Josip
Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja moguća rješenja // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 189-201 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Milat, J. (2007) Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja moguća rješenja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 189-201.
@article{article, author = {Milat, Josip}, year = {2007}, pages = {189-201}, keywords = {Pedagogija, epistemolo\v{s}ke karakteristike, osnovni pojmovi, teorija osposobljavanja, izobrazba}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja mogu\'{c}a rje\v{s}enja}, keyword = {Pedagogija, epistemolo\v{s}ke karakteristike, osnovni pojmovi, teorija osposobljavanja, izobrazba} }
@article{article, author = {Milat, Josip}, year = {2007}, pages = {189-201}, keywords = {Pedagogy, Epistemological characteristics, basic terms, human resourses development theory, education}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Pedagogical Epistemology : Doubts, Questions, Possible Answers}, keyword = {Pedagogy, Epistemological characteristics, basic terms, human resourses development theory, education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Social Sciences Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font