Pregled bibliografske jedinice broj: 417003
Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije
Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije, 2008. (popularni rad).
CROSBI ID: 417003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije
(Individualized Education Programs and Competences of Pupils with Disabilities in Regular School)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica
Izvornik
Zbornik radova 10.škole učitelja Hrvatske, Hrvatski obrazovni sustav u odnosu prema obrazovnoj politici europske unije, Europski referentni centar, Hrvatski pedagoško-književni zbor
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2008
Ključne riječi
kompetencije; učenici s teškoćama; individualizirani odgojno-obrazovni programi
(competences; pupils with disabilities; Individualized Education Program)
Sažetak
Edukacijsko uključivanje sigurno je jedan od najvažnijih svjetskih izazova na prijelazu iz 20. u 21.stoljeće. Učenicima s posebnim obrazovnim potrebama (teškoćama) u cilju razvoja raznolikih kompetencija važan je individualan pristup i potpora u nastavi. Upravo individualiziranim odgojno-obrazovnim programima (IOOP) obuhvaćaju se sve komponente nastavnog procesa tako da se usklađuju znanja, vještine i umijeća učenika s planiranim dostižnim ciljevima i aktivnostima koje se mogu dodatno obogatiti prilagodbom zahtjeva i individualiziranim postupcima. Na takav način nastava u školama postaje osmišljena, čime se zadovoljavaju potrebe različitih učenika, i onih s teškoćama, i tipičnih vršnjaka čime se stvaraju osnovni preduvjeti za razvoj kompetencija svih učenika u uvjetima edukacijske integracije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb