Pregled bibliografske jedinice broj: 416856
Komparacija strateškog upravljanja kvalitetom u odnosu na nagradu Malcolm Baldridge, Europsku nagradu za kvalitetu i process certifikacije prema ISO 9000
Komparacija strateškog upravljanja kvalitetom u odnosu na nagradu Malcolm Baldridge, Europsku nagradu za kvalitetu i process certifikacije prema ISO 9000 // 4. Hrvatska konferencija o kvaliteti - Zbornik radova
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK) ; Informart, 2002. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 416856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparacija strateškog upravljanja kvalitetom u odnosu na nagradu Malcolm Baldridge, Europsku nagradu za kvalitetu i process certifikacije prema ISO 9000
(Comparation of strategic quality management in relation to Malcolm Baldrige Award, European Quality Award and certification process according to ISO 9000)
Autori
Erceg, Aleksandar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4. Hrvatska konferencija o kvaliteti - Zbornik radova
/ - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK) ; Informart, 2002
ISBN
95397468-4-11
Skup
4. Hrvatska konferencija o kvaliteti
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 06.11.2002. - 08.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
strateško upravljanje kvalitetom; Malcolm Baldrige nagrada za kvalitetu; Europska nagrada za kvalitetu; ISO 9001
(strategic quality management; Malcolm Baldrige Award; European Quality Award; ISO 9001)
Sažetak
Uspješna implementacija strateškog upravljanja kvalitetom nije jednostavan zadatak. Stoga su važni doprinosi kvaliteti od strane gurua poput Deminga, Jurana, Crosbija, Feigenbauma, Ishikawe i Garvina. Razvijanje koncepata tijekom drugog dijela dvadesetog stoljeća napravilo je put evolucijskom razvoju upravljanja kvalitetom i to od inspekcija i statističke kontrole kvalitete preko TQC i konačno do strateškog upravljanja kvalitetom (SQM). Osnovni koncepti SQM – usredotočenost na potrošača, liderstvo, strateško planiranje kvalitete, kvaliteta dizajna, brzina i prevencija, sudjelovanje ljudi i partnerstvo, upravljanje zasnovano na činjenicama prezentirani su i komparirani su s kriterijima za Malcolm Baldrige i Europsku nagradu za kvalitetu kao i sa zahtjevima za registraciju prema ISO 9001. Prikazan je način implementiranja strategija zasnovan na sedam osnovnih koncepata i komparativna analiza Malcolm Baldrige i Europske nagrade za kvalitetu te zahtjeva ISO 9001.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija