Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 416844

Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete


Glavaš, Gordan; Erceg, Aleksandar
Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete // III Hrvatska konferencija o kvaliteti
Cavtat, Hrvatska, 2001. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 416844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete
(Customer satisfatcion - primary goal of quality system)

Autori
Glavaš, Gordan ; Erceg, Aleksandar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
III Hrvatska konferencija o kvaliteti

Mjesto i datum
Cavtat, Hrvatska, 23.04.2001. - 25.04.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
zadovoljstvo kupca; kvaliteta; upravljanje kvalitetom
(customer satisfaction; quality; quality management)

Sažetak
Rad istražuje zadovoljstvo kupaca kao jedan od značajnih dijelova upravljanja kvalitetom

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Aleksandar Erceg (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavaš, Gordan; Erceg, Aleksandar
Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete // III Hrvatska konferencija o kvaliteti
Cavtat, Hrvatska, 2001. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Glavaš, G. & Erceg, A. (2001) Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete. U: III Hrvatska konferencija o kvaliteti.
@article{article, author = {Glava\v{s}, Gordan and Erceg, Aleksandar}, year = {2001}, keywords = {zadovoljstvo kupca, kvaliteta, upravljanje kvalitetom}, title = {Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete}, keyword = {zadovoljstvo kupca, kvaliteta, upravljanje kvalitetom}, publisherplace = {Cavtat, Hrvatska} }
@article{article, author = {Glava\v{s}, Gordan and Erceg, Aleksandar}, year = {2001}, keywords = {customer satisfaction, quality, quality management}, title = {Customer satisfatcion - primary goal of quality system}, keyword = {customer satisfaction, quality, quality management}, publisherplace = {Cavtat, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font