Pregled bibliografske jedinice broj: 416809
Franšiza u Hrvatskoj
Franšiza u Hrvatskoj // Suvremeno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, 10 (2003), 4; 120-122 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 416809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franšiza u Hrvatskoj
(Franchise in Croatia)
Autori
Erceg, Aleksandar
Izvornik
Suvremeno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva (1333-5197) 10
(2003), 4;
120-122
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
franšiza; Hrvatska
(franchise; Croatia;)
Sažetak
Rad daje definiciju pojma franšiza te opisuje trenutno stanje franšize u Hrvatskoj
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija