Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 416734

Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije


Grgec, Goran
Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije // 17. Dani Frane Petrića / Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. str. 83-84 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 416734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije
(From the Space Merchants as a Fiction towards Globalization)

Autori
Grgec, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
17. Dani Frane Petrića / Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2008, 83-84

ISBN
978-953-164-126-9

Skup
17. Dani Frane Petrića

Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 21.09.2008. - 27.09.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Globalizacija; reklamiranje; totalitarizam; manipulacija
(Globalization; merchandizing; totalitarianism; manipulation)

Sažetak
U radu se tematiziraju suvremeni globalizacijski procesi (opisani, primjerice, u knjizi "No logo" Naomi Klein) na podlozi djela "Reklamokracija" (The Space Merchants) F. Pohla i C. M. Cornblutha, na čijim je stranicama opisan svijet reklama kao totalitarizam usmjeren na manipulaciju čovjekom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300990-1085 - Zasnivanje integrativne bioetike (Čović, Ante, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Grgec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grgec, Goran
Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije // 17. Dani Frane Petrića / Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. str. 83-84 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Grgec, G. (2008) Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije. U: Zagorac, I. & Martinović, I. (ur.)17. Dani Frane Petrića.
@article{article, author = {Grgec, Goran}, year = {2008}, pages = {83-84}, keywords = {Globalizacija, reklamiranje, totalitarizam, manipulacija}, isbn = {978-953-164-126-9}, title = {Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije}, keyword = {Globalizacija, reklamiranje, totalitarizam, manipulacija}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grgec, Goran}, year = {2008}, pages = {83-84}, keywords = {Globalization, merchandizing, totalitarianism, manipulation}, isbn = {978-953-164-126-9}, title = {From the Space Merchants as a Fiction towards Globalization}, keyword = {Globalization, merchandizing, totalitarianism, manipulation}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font