Pregled bibliografske jedinice broj: 416734
Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije
Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije // 17. Dani Frane Petrića / Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. str. 83-84 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 416734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije
(From the Space Merchants as a Fiction towards Globalization)
Autori
Grgec, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
17. Dani Frane Petrića
/ Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2008, 83-84
ISBN
978-953-164-126-9
Skup
17. Dani Frane Petrića
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 21.09.2008. - 27.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Globalizacija; reklamiranje; totalitarizam; manipulacija
(Globalization; merchandizing; totalitarianism; manipulation)
Sažetak
U radu se tematiziraju suvremeni globalizacijski procesi (opisani, primjerice, u knjizi "No logo" Naomi Klein) na podlozi djela "Reklamokracija" (The Space Merchants) F. Pohla i C. M. Cornblutha, na čijim je stranicama opisan svijet reklama kao totalitarizam usmjeren na manipulaciju čovjekom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300990-1085 - Zasnivanje integrativne bioetike (Čović, Ante, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Goran Grgec
(autor)