Pregled bibliografske jedinice broj: 416673
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 37 (2008), 4; 411-422 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 416673 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku
(Relationship between vocabulary knowledge and vocabulary learning strategies in English as a foreign language)
Autori
Pavičić Takač, Višnja ; Umiljanović, Ana
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 37
(2008), 4;
411-422
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
strategije učenja vokabulara; usvajanje vokabulara; znanje vokabulara; veličina vokabulara; korelacija
(vocabulary learning strategies; vocabulary acquisition; vocabulary knowledge; vocabulary size; correlational analysis)
Sažetak
Strategije učenja vokabulara, kao postupci koje učenici primjenjuju kako bi pospješili učenje vokabulara, imaju vrlo važnu ulogu u procesu usvajanja vokabulara. Ovaj rad istražuje prirodu odnosa navedenih strategija i znanja vokabulara. Provedeno je istraživanje pokazalo da, implicitno, najveći pozitivni učinak na znanje (veličinu) vokabulara ima skupina strategija koja uključuje spontano (nenamjerno) učenje. Prema tome, može se zaključiti da je važno poticati aktivnu uporabu ove skupine strategija u procesu usvajanja vokabulara. Strategije formalnoga učenja vokabulara, s druge strane, negativno su povezane s razinom znanja vokabulara, što implicira njihovu ograničenu učinkovitost. Uporaba se ove skupine strategija mora kombinirati s drugim vrstama strategija učenja vokabulara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
122-1301049-0606 - Kognitivno lingvistički pristup polisemiji u hrvatskome i drugim jezicima (Brdar, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Višnja Pavičić Takač
(autor)