Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 416673

Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku


Pavičić Takač, Višnja; Umiljanović, Ana
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 37 (2008), 4; 411-422 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 416673 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku
(Relationship between vocabulary knowledge and vocabulary learning strategies in English as a foreign language)

Autori
Pavičić Takač, Višnja ; Umiljanović, Ana

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 37 (2008), 4; 411-422

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
strategije učenja vokabulara; usvajanje vokabulara; znanje vokabulara; veličina vokabulara; korelacija
(vocabulary learning strategies; vocabulary acquisition; vocabulary knowledge; vocabulary size; correlational analysis)

Sažetak
Strategije učenja vokabulara, kao postupci koje učenici primjenjuju kako bi pospješili učenje vokabulara, imaju vrlo važnu ulogu u procesu usvajanja vokabulara. Ovaj rad istražuje prirodu odnosa navedenih strategija i znanja vokabulara. Provedeno je istraživanje pokazalo da, implicitno, najveći pozitivni učinak na znanje (veličinu) vokabulara ima skupina strategija koja uključuje spontano (nenamjerno) učenje. Prema tome, može se zaključiti da je važno poticati aktivnu uporabu ove skupine strategija u procesu usvajanja vokabulara. Strategije formalnoga učenja vokabulara, s druge strane, negativno su povezane s razinom znanja vokabulara, što implicira njihovu ograničenu učinkovitost. Uporaba se ove skupine strategija mora kombinirati s drugim vrstama strategija učenja vokabulara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122-1301049-0606 - Kognitivno lingvistički pristup polisemiji u hrvatskome i drugim jezicima (Brdar, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Višnja Pavičić Takač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić Takač, Višnja; Umiljanović, Ana
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 37 (2008), 4; 411-422 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Pavičić Takač, V. & Umiljanović, A. (2008) Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 37 (4), 411-422.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja and Umiljanovi\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {411-422}, keywords = {strategije u\v{c}enja vokabulara, usvajanje vokabulara, znanje vokabulara, veli\v{c}ina vokabulara, korelacija}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {37}, number = {4}, issn = {0351-0840}, title = {Odnos izme\dju znanja vokabulara i strategija u\v{c}enja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku}, keyword = {strategije u\v{c}enja vokabulara, usvajanje vokabulara, znanje vokabulara, veli\v{c}ina vokabulara, korelacija} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja and Umiljanovi\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {411-422}, keywords = {vocabulary learning strategies, vocabulary acquisition, vocabulary knowledge, vocabulary size, correlational analysis}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {37}, number = {4}, issn = {0351-0840}, title = {Relationship between vocabulary knowledge and vocabulary learning strategies in English as a foreign language}, keyword = {vocabulary learning strategies, vocabulary acquisition, vocabulary knowledge, vocabulary size, correlational analysis} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font