Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 416661

Interkulturalizam u nastavi povijesti


Roksandić, Drago
Interkulturalizam u nastavi povijesti // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije
Dubrovnik, Hrvatska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 416661 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalizam u nastavi povijesti
(Interculturalism in history teaching)

Autori
Roksandić, Drago

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 08.04.2008. - 11.04.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kultura; prosvjetiteljstvo; romantizam; kulturni relativizam; multikulturalizam; interkulturalizam; nacija; nacionalna ideologija; utopija; povijest; nastava; zavicajna povijest.
(culture; enlightenment; romanticism; cultural relativism; multiculturalism; interculturalism; nation; national ideology; utopia; history; teaching; local history)

Sažetak
Propitujući najprije promjene značenja pojma &laquo ; ; kultura&raquo ; ; i &laquo ; ; interkultura&raquo ; ; u nas u posljednjim desetljećima, veći dio priopćenja posvećen je problematici interkulturnog obrazovanja u Hrvatskoj i nekim drugim europskim zemljama. Polazeći od pretpostavke da je iskustvo interkulturnih praksi vrlo staro, za razliku od teorija o interkulturalizmu, članak se bavi određenim brojem važnih fenomena hrvatske povijesti kojima je danas istraživački nužno pristupiti s interkulturnog stajališta te koji su poticajni povodi za interkulturnu interpretaciju temeljnih problema hrvatske povijesti u nastavi povijesti. Svijest o hrvatskoj povijesnoj baštini kao jednoj od baština europskih kulturnih višegraničja, koja je neupitna, neovisno o tome kako se sve očituje, u temeljnom je raskoraku prema tome kako se najčešće shvaća i podučava hrvatsku povijest. Interkulturni modeli i prakse jedna su od mogućih alternativa sadašnjem stanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300855-0860 - Triplex Confinium: hrvatska višegraničja u euromediteranskom kontekstu (Roksandić, Drago, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Drago Roksandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Roksandić, Drago
Interkulturalizam u nastavi povijesti // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije
Dubrovnik, Hrvatska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Roksandić, D. (2008) Interkulturalizam u nastavi povijesti. U: Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunikacije.
@article{article, author = {Roksandi\'{c}, Drago}, year = {2008}, keywords = {kultura, prosvjetiteljstvo, romantizam, kulturni relativizam, multikulturalizam, interkulturalizam, nacija, nacionalna ideologija, utopija, povijest, nastava, zavicajna povijest.}, title = {Interkulturalizam u nastavi povijesti}, keyword = {kultura, prosvjetiteljstvo, romantizam, kulturni relativizam, multikulturalizam, interkulturalizam, nacija, nacionalna ideologija, utopija, povijest, nastava, zavicajna povijest.}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Roksandi\'{c}, Drago}, year = {2008}, keywords = {culture, enlightenment, romanticism, cultural relativism, multiculturalism, interculturalism, nation, national ideology, utopia, history, teaching, local history}, title = {Interculturalism in history teaching}, keyword = {culture, enlightenment, romanticism, cultural relativism, multiculturalism, interculturalism, nation, national ideology, utopia, history, teaching, local history}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font