Pregled bibliografske jedinice broj: 416639
Društvena odgovornost medija na primjeru turizma
Društvena odgovornost medija na primjeru turizma // Knjiga sažetaka Međunarodnog znanstvenog skupa "Mediji i turizam" / Nada Zgrabljić Rotar, Nada ; Krpan, Tomislav (ur.).
Zadar: Odjel za informatologiju i komunikologiju Sveučilišta u Zadru, 2009. str. 62-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 416639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvena odgovornost medija na primjeru turizma
(Social Responsibility of the Media on the Example of Tourism)
Autori
Zgrabljić Rotar, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka Međunarodnog znanstvenog skupa "Mediji i turizam"
/ Nada Zgrabljić Rotar, Nada ; Krpan, Tomislav - Zadar : Odjel za informatologiju i komunikologiju Sveučilišta u Zadru, 2009, 62-62
ISBN
978-953-7237-36-3
Skup
Međunarodni znanstveni skup "Mediji i turizam"
Mjesto i datum
Nin, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 20.03.2009. - 22.03.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mediji; društvena odgovornost; građani; turizam; Hrvatska
(media; social responsibiliti; citizens; tourism; Croatia)
Sažetak
Masovni mediji bi trebali biti javni prostor za širenje slobode govora, društvenog znanja i kulture življenja. Ispunjavanjam tih funkcija meidji utječu na razvoj demokarcije, političkie i osobne kulture i multikulture kao i na ekonomski razvitak društva u cjelini. Komunikacijska prava suvremenih građana uključuju osim prava na zaštitu privatnosti i pravo na informaciju kao i pravo na sudjelovanje u medijima. U ovome se radu istražuje mišljenje građana o važnosti meidja u razvoju turizma, ispituje se mišljenje o kvalitetei informacija o strancima, te se prikazuje u kolikoj su mjeri pojedini meidji bili važni kao izvor informiranja za turističko odredište. Empirijsko istraživanje provedeno je 2007. godine metodom terenskog anketnog intervjua, na uzorku od 1346 stranaca. Anketiran je i 1041 građanin gradova u dalamciji. Rezultatai pokazuju da najveći broj građana medije procjenjuje najvažnijima za razvoj turizma, važnijima od samih građana, ali i od političara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Nada Zgrabljić Rotar
(autor)