Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 415984

Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera


Sisek, Boris
Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 255-274 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 415984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera
(Quality – Satisfaction of all Stakeholders)

Autori
Sisek, Boris

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 6 (2008); 255-274

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
upravljanje kvalitetom; poslovna izvrsnost; stakeholderski pristup; korporativno poduzetništvo; organizacijska kultura
(quality management; business excellence; stakeholder approach; corporate entrepreneurship; organizational culture)

Sažetak
U radu se analizira evolucija u sustavu upravljanja kvalitetom koja je , prije svega, rezultat promjena u vanjskoj okolini poduzeća. U novim se okolnostima pojavio problem društvene odgovornosti poduzeća i potreba respektiranja interesa (udjela) i ostalih interesno – utjecajnih skupina i pojedinaca (stakeholdera) osim vlasnika. Tako se formirao stakeholderski pristup u upravljanju kvalitetom koji u svojoj osnovi želi imati dostizanje poslovne izvrsnosti i zadovoljstvo svih stakeholdera tj. isporuku stakeholderske vrijednosti. Međutim, nemoguće je ostvariti poslovnu izvrsnost, kao posebnu superiornost u odnosu na konkurente, ako poduzeće nije poduzetnički orijentirano. To znači stvoriti nužne pretpostavke za kontinuirane inovacije koje su izvor konkurentske prednosti. Za potporu i razvoj inovacija potrebna je povoljna radna okolina, adekvatna politika upravljanja ljudskim resursima, organizacijska kultura koja je poduzetnički nastrojena i ravnoteža između individualne inicijative i suradničkog ponašanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sisek, Boris
Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 255-274 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Sisek, B. (2008) Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6, 255-274.
@article{article, author = {Sisek, Boris}, year = {2008}, pages = {255-274}, keywords = {upravljanje kvalitetom, poslovna izvrsnost, stakeholderski pristup, korporativno poduzetni\v{s}tvo, organizacijska kultura}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {6}, issn = {1333-8900}, title = {Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera}, keyword = {upravljanje kvalitetom, poslovna izvrsnost, stakeholderski pristup, korporativno poduzetni\v{s}tvo, organizacijska kultura} }
@article{article, author = {Sisek, Boris}, year = {2008}, pages = {255-274}, keywords = {quality management, business excellence, stakeholder approach, corporate entrepreneurship, organizational culture}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {6}, issn = {1333-8900}, title = {Quality and \#8211; Satisfaction of all Stakeholders}, keyword = {quality management, business excellence, stakeholder approach, corporate entrepreneurship, organizational culture} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font