Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 415917

Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole


Anđić, Dunja; Lalić, Ana
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole // XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008. str. 17-17 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 415917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole
(Media as sources of knowledge in educational processes of contemporary elementary school)

Autori
Anđić, Dunja ; Lalić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka / Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008, 17-17

ISBN
978-953-6226-18-4

Skup
Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija (15 ; 2008)

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2008. - 28.06.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijske tehnologije; izvori znanja; mediji; nastava prirode i društva; učenik i učitelj.
(media; sources of knowledge; IC technologies; natural and social sciences; teacher and student.)

Sažetak
Uvođenjem različitih medija poput filma, videa, Tv, Interneta i dr. u suvremenu nastavu, posebice osnovnmoškolsku nastavu, intenzivira se i racionalizira odgojno-obrazovni proces, pružajući veliku količinu informacija, mogućnost masovne primjene i sveobuhvatnu komunikativnost. Informacijsko – komunikacijske alternative u klasičnoj nastavi u osnovnim školama potiču aktivan međuodnos između medija – učitelja – učenika. Cilj je istraživanja bio ispitati mišljenja učitelja o zastupljenosti i primjeni medija kao izvora znanja u odgojno-obrazovnom procesu, i to posebice u nastavi prirode i društva. Ispitivanje je provedeno na učiteljima razredne nastave u osnovnim školama u gradu Rijeci. Rezultati istraživanja ukazali su na zadovoljavajuću primjenu i zastupljenost medija, s posebnim naglaskom na značajno nastojanje učitelja da odgojno-obrazovni proces kontinuirano osuvremenjuju i unapređuju. Mediji kao izvori znanja u nastavi – te nove informacijske i komunikacijske tehnologije, posebice u nastavi prirode i društva, zauzimaju značajan dio učenja i poučavanja, potičući samostalnost učenika i učitelja kao i istraživačke pristupe u suvremenoj osnovnoj školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja; Lalić, Ana
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole // XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008. str. 17-17 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Anđić, D. & Lalić, A. (2008) Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole. U: Plenković, M. (ur.)XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka.
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and Lali\'{c}, Ana}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2008}, pages = {17-17}, keywords = {informacijsko-komunikacijske tehnologije, izvori znanja, mediji, nastava prirode i dru\v{s}tva, u\v{c}enik i u\v{c}itelj.}, isbn = {978-953-6226-18-4}, title = {Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne \v{s}kole}, keyword = {informacijsko-komunikacijske tehnologije, izvori znanja, mediji, nastava prirode i dru\v{s}tva, u\v{c}enik i u\v{c}itelj.}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Nonacom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and Lali\'{c}, Ana}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2008}, pages = {17-17}, keywords = {media, sources of knowledge, IC technologies, natural and social sciences, teacher and student.}, isbn = {978-953-6226-18-4}, title = {Media as sources of knowledge in educational processes of contemporary elementary school}, keyword = {media, sources of knowledge, IC technologies, natural and social sciences, teacher and student.}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Nonacom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font