Pregled bibliografske jedinice broj: 415917
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole // XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008. str. 17-17 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 415917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole
(Media as sources of knowledge in educational processes of contemporary elementary school)
Autori
Anđić, Dunja ; Lalić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka
/ Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008, 17-17
ISBN
978-953-6226-18-4
Skup
Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija (15 ; 2008)
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijske tehnologije; izvori znanja; mediji; nastava prirode i društva; učenik i učitelj.
(media; sources of knowledge; IC technologies; natural and social sciences; teacher and student.)
Sažetak
Uvođenjem različitih medija poput filma, videa, Tv, Interneta i dr. u suvremenu nastavu, posebice osnovnmoškolsku nastavu, intenzivira se i racionalizira odgojno-obrazovni proces, pružajući veliku količinu informacija, mogućnost masovne primjene i sveobuhvatnu komunikativnost. Informacijsko – komunikacijske alternative u klasičnoj nastavi u osnovnim školama potiču aktivan međuodnos između medija – učitelja – učenika. Cilj je istraživanja bio ispitati mišljenja učitelja o zastupljenosti i primjeni medija kao izvora znanja u odgojno-obrazovnom procesu, i to posebice u nastavi prirode i društva. Ispitivanje je provedeno na učiteljima razredne nastave u osnovnim školama u gradu Rijeci. Rezultati istraživanja ukazali su na zadovoljavajuću primjenu i zastupljenost medija, s posebnim naglaskom na značajno nastojanje učitelja da odgojno-obrazovni proces kontinuirano osuvremenjuju i unapređuju. Mediji kao izvori znanja u nastavi – te nove informacijske i komunikacijske tehnologije, posebice u nastavi prirode i društva, zauzimaju značajan dio učenja i poučavanja, potičući samostalnost učenika i učitelja kao i istraživačke pristupe u suvremenoj osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Dunja Anđić
(autor)