Pregled bibliografske jedinice broj: 415888
Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj
Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, V., Vujičić. L. (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 353-362 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 415888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj
(Teachers and open questions of education and professional training – lifelong environmental education and education for sustainable development)
Autori
Anđić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
/ Uzelac, V., Vujičić. L. - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 353-362
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; odgoj i obrazovanje za okoliš; održivi razvoj; obrazovanje i profesionalno usavršavanje; cjeloživotno učenje.
(teacher; environmental education; sustainable development; education and professional training; lifelong learning.)
Sažetak
Učitelj 21. stoljeća je refleksivni praktičar čija je uloga organizatora, voditelja i moderatora od izuzetnog značaja u suvremenim oblicima učenja i poučavanja. U ozračju cjeloživotnog učenja i UN desetljeća odgoja i obrazovanja za održivi razvoj (2005.-2014.) posebno područje problematike upravo pripada obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja za okoliš i održivi razvoj. U ovom radu je naglasak na rezultatatima istraživanja vizije budućeg obrazovanja i profesionalnog usavršavanja za okoliš i održivi razvoj, onako kao to vide sami učitelji iz prakse. Stavovi i mišljenja, ispitani putem otvorenih pitanja upućenih učiteljima, ukazuju na potrebe i interese za razvijanjem suvremenijih oblika obrazovanja i profesionalnog usavršavanja, ali i postojeće odgojno-obrazovne prakse. Rezultate tumačimo značajnim smjernicama u razvijanju, učiteljima potrebnih budućih i kvalitetnijih oblika obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u područjima cjeloživotnog odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Dunja Anđić
(autor)