Pregled bibliografske jedinice broj: 415487
Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi
Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi // Hrvatska revija za rehabilitacijska istra� ivanja, 44 (2008), 2; 95-106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 415487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi
(Evaluation of behavioral procedures used in programs for prevention and intervention for challenging behavior and teaching children with autism)
Autori
Stošić, Jasmina
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istra� ivanja (1331-3010) 44
(2008), 2;
95-106
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
autizam; primijenjena analiza ponašanja; nepoželjna ponašanja
(autism; applied behavior analysis; challenging behavior)
Sažetak
U ovom radu biti ce prikazana evaluacija bihevioralnih postupaka korištenih u poducavanju 3 djece s autizmom, kroz dva programa za sprecavanje i uklanjanje nepoželjnih oblika ponašanja te jedan program za poducavanje odabira. Prikazani programi provodili su se u okviru sveobuhvatnog programa poducavanja po principima primijenjene analize ponašanja. Podaci dobiveni neposrednim promatranjem i bilježenjem obrað ; eni su programom INDIFF. Rezultati upucuju na uspješnost korištenih bihevioralnih postupaka u smanjivanju ucestalosti nepoželjnog i povecanje ucestalosti primjerenog odnosno zamjenskog ponašanja kod dva djecaka te poducavanja odabira s da i ne kod jednog djecaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2306 - Rano otkrivanje autizma - PRP i evaluacija ranih interventnih programa
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jasmina Stošić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EMBASE (Excerpta Medica)
- ERIC: Educational Resources Information
- PsychINFO
- Sociological Abstracts
- Special Education Needs abstracts
- Content Pages in Education, Cambridge Scientific Abstract