Pregled bibliografske jedinice broj: 415320
Using the program for sensory integration stimulation in the habilitation/rehabilitation of children and youth with autism spectrum disorders
Using the program for sensory integration stimulation in the habilitation/rehabilitation of children and youth with autism spectrum disorders // Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, J. (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 130-131 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 415320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Using the program for sensory integration stimulation in the habilitation/rehabilitation of children and youth with autism spectrum disorders
Autori
Mamić, Dragana ; Fulgosi-Masnjak Rea ; Masnjak, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima
/ Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, J. - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 130-131
Skup
Istraživanja u edukacijsko - rehbailitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2007. - 16.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
senzorna integracija; poremećaji iz autističnog spektra
(sensory integration autistic spectrum disorders)
Sažetak
Primjenom habilitacijsko/rehabilitacijskog programa poticanja senzorne integracije u radu s djecom i mladima s poremećajima iz autističnog spektra željelo se utjecati na povećanje razine njihove senzorne integracije. Cilj ovog istraživanja bilo je utvrditi da li postoje i kakve su prirode teškoće u senzornoj integraciji ovih osoba, kako bi se izradio i primijenio poseban individualizirani program poticanja senzorne integracije. U tu je svrhu ispitan uzorak od N=27 korisnika Centra za autizam zagreb, oba spola u dobi od 7-21 godine. Ispitivanje je provedeno u dvije vremenske točke, tako da su ispitanici inicijalno i finalno procijenjeni Sustavom za procjenu senzorne integracije. Osim toga provedena je i tehnika sustavnog promatranja. Finalan procjen apokazala je učinkovitost primijenjenih programa rada u poboljšanju stupnja senzorne integracije u nekim osjetnim područjima naših ispitanika. Ovakav pristup u izradi habilitacijsko - rehbailitacijskih programa rada, temeljen na objektivnoj procjeni funkcioniranja ispitanika, ne samo da se pokazao učinkovit kod ispitanog uzorka, nego pruža smjernice za izradu sličnih programa čiji će se efekti također moći objektivno pratiti.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2306 - Rano otkrivanje autizma - PRP i evaluacija ranih interventnih programa
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Dragana Mamić
(autor)