Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 414939

Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda


Kopić, Kristina; Vranić, Andrea; Zarevski, Predrag
Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda // 16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa,
Poreč, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 414939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda
(Sex differences and residential differences in implicit theories of intelligence in 8th graders)

Autori
Kopić, Kristina ; Vranić, Andrea ; Zarevski, Predrag

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa,

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 01.10.2008. - 04.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
spolne razlike; inteligencija; implicitne teorije
(sex differences; intelligence; implicit theory)

Sažetak
Kombinacijiom kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda ispitane su razlike u implicitnim teorijama inteligencije na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola. Pokazao se trend da učenice u opisu inteligentne osobe veći značaj daju praktičnoj inteligenciji i motivaciji, a učenici kognitivnim sposobnostima (u užem smislu riječi), interpersonalnim osobinama, "akademskoj" inteligenciji i verbalnim sposobnostima. Trend je da s povećanjem mjesta stanovanja sudionici kognitivne sposobnosti drže važnijim u određenju inteligencije u odnosu na interpersonalne osobine, motivaciju i ostale osobine ličnosti. Ovo je prvo istraživanje na mlađim adolescentima u RH o najčešće ispitivanim aspektima implicitnih teorija inteligencije. Najznačajniji rezultat: učenici imaju formirane implicitne teorije inteligencije vrlo slične onima maturanata srednjih škola, tj. da se razmjerno rano razvijaju koncepti o inteligenciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301683-1417 - Promjene ličnosti i kognitivnih procesa u starijoj dobi (Zarevski, Predrag, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea Vranić (autor)

Avatar Url Predrag Zarevski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kopić, Kristina; Vranić, Andrea; Zarevski, Predrag
Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda // 16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa,
Poreč, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kopić, K., Vranić, A. & Zarevski, P. (2008) Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda. U: 16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa,.
@article{article, author = {Kopi\'{c}, Kristina and Vrani\'{c}, Andrea and Zarevski, Predrag}, year = {2008}, keywords = {spolne razlike, inteligencija, implicitne teorije}, title = {Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije u\v{c}enika osmih razreda}, keyword = {spolne razlike, inteligencija, implicitne teorije}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kopi\'{c}, Kristina and Vrani\'{c}, Andrea and Zarevski, Predrag}, year = {2008}, keywords = {sex differences, intelligence, implicit theory}, title = {Sex differences and residential differences in implicit theories of intelligence in 8th graders}, keyword = {sex differences, intelligence, implicit theory}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font