Pregled bibliografske jedinice broj: 414891
Osvrt na rezultate istraživanja i njihovo značenje: Usporedba stavova o školovanju u Vukovaru 2001. i 2007. godine
Osvrt na rezultate istraživanja i njihovo značenje: Usporedba stavova o školovanju u Vukovaru 2001. i 2007. godine // Školovanje djece u Vukovaru: Je li se što promijenilo tijekom šest godina?
Vukovar, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 414891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osvrt na rezultate istraživanja i njihovo značenje: Usporedba stavova o školovanju u Vukovaru 2001. i 2007. godine
Autori
Čačić-Kumpes, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Školovanje djece u Vukovaru: Je li se što promijenilo tijekom šest godina?
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 29.05.2009. - 30.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
obrazovanje; interkulturalizam; asimilacija; integracija; multikulturnost; etničke manjine; Vukovar
(education; interculturalism; assimilation; integration; multiculturality; ethnic minorities; Vukovar)
Sažetak
U radu se razmatra rezultate istraživanja "Usporedba stavova o školovanju u Vukovaru 2001. i 2007. godine" u perspektivi mogućega interkulturnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
076-0762385-1516 - Interkulturni pristup etničkoj različitosti i identitet: Hrvatska – Europa (Čačić-Kumpes, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za migracije i narodnosti, Zagreb
Profili:
Jadranka Čačić-Kumpes
(autor)