Pregled bibliografske jedinice broj: 414890
Uloga informacijskih ustanova u cjeloživotnom učenju odraslih
Uloga informacijskih ustanova u cjeloživotnom učenju odraslih, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 414890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga informacijskih ustanova u cjeloživotnom učenju odraslih
(The role of information institutions in lifelong learning of adults)
Autori
Obranić, Kasandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
23.09
Godina
2008
Stranica
30
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
knjižnica; muzej; arhiv; cjeloživotno učenje; učenje odraslih
(library; museum; archive; lifelong learning; adults' learning)
Sažetak
Knjižnice, muzeji i arhivi informacijske su ustanove, koje mogu olakšati nedoumice, neznanje ili olakšati pretraživanje. Naglasit će se njihova najvažnija uloga: pružanje informacija i pomaganje svojim korisnicima. Potom slijedi osvrt na njihove razlike, pogotovo kada se govori o knjižnicama, jer svaka ustanova ima svoja pravila i način rada. Cjeloživotno učenje i njegovo značenje, govori i određuje sam pojam cjeloživotnog učenja i pojašnjava njegovu ulogu u životu ljudi. U radu se prikazuje kako ga je moguće koristiti bez obzira kojoj dobnoj skupini ljudi pripadaju. Veći naglasak bit će na odraslim osobama i načinima reagiranja na cjeloživotno učenje te kako i kada ga primjenjuju. Cilj je rada prikazati rezultate istraživanja koje je provedeno u okviru ove teme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Ivanka Stričević
(mentor)