Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 41472

Strategije učenja engleskog kao stranog jezika


Pavičić, Višnja
Strategije učenja engleskog kao stranog jezika, 1999., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 41472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije učenja engleskog kao stranog jezika
(Vocabulary learning strategies in English as a foreign language)

Autori
Pavičić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
04.05

Godina
1999

Stranica
152

Mentor
Petrović, Elvira

Ključne riječi
nastava engleskog jezika; strategije učenja vokabulara; klasifikacija strategija učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; faktorska analiza
(teaching English as a foreign language; vocabulary learning strategy; typology of vocabulary learning strategies; research into mental lexicon; factor analysis)

Sažetak
U prvom dijelu rada predstavljeno je teorijsko polazište istraživanja strategija učenja s posebnim naglaskom na strategije učenja vokabulara, te mogućnostima učinkovitog podučavanja i integriranja strategija učenja u praktičnu nastavu. Provedeno istraživanje obuhvatilo je strategije učenja vokabualra kao zasebne skupine. Podaci prikupljeni upitnikom pokazali su da naši učenici zaista koriste određeni broj strategija, te da na učestalost njihove primjene utječe razina učenja. Na temelju analize rezultata izrađen je prijedlog teorijskog modela strateškog pristupa učenju vokabulara. Model upućuje na postojanje različitih kombinacija skupina strategija koje utječu na razvoj mentalnog leksikona jezika cilja. Moguće je prepoznati metodičke implikacije modela i njegova vrijednost bilo kao polazišta ili kao cilja nastave vokabulara. Pristup temeljen na modelu omogućio bi razvoj samostalnog i uspješnog učenika vokabulara engleskog jezika, što bi se vjerojatno odrazilo i na razvoj ostalih jezičnih vještina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122013

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić, Višnja
Strategije učenja engleskog kao stranog jezika, 1999., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Pavičić, V. (1999) 'Strategije učenja engleskog kao stranog jezika', magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {1999}, pages = {152}, keywords = {nastava engleskog jezika, strategije u\v{c}enja vokabulara, klasifikacija strategija u\v{c}enja vokabulara, istra\v{z}ivanje mentalnog leksikona, faktorska analiza}, title = {Strategije u\v{c}enja engleskog kao stranog jezika}, keyword = {nastava engleskog jezika, strategije u\v{c}enja vokabulara, klasifikacija strategija u\v{c}enja vokabulara, istra\v{z}ivanje mentalnog leksikona, faktorska analiza}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {1999}, pages = {152}, keywords = {teaching English as a foreign language, vocabulary learning strategy, typology of vocabulary learning strategies, research into mental lexicon, factor analysis}, title = {Vocabulary learning strategies in English as a foreign language}, keyword = {teaching English as a foreign language, vocabulary learning strategy, typology of vocabulary learning strategies, research into mental lexicon, factor analysis}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font