Pregled bibliografske jedinice broj: 41472
Strategije učenja engleskog kao stranog jezika
Strategije učenja engleskog kao stranog jezika, 1999., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 41472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja engleskog kao stranog jezika
(Vocabulary learning strategies in English as a foreign language)
Autori
Pavičić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
04.05
Godina
1999
Stranica
152
Mentor
Petrović, Elvira
Ključne riječi
nastava engleskog jezika; strategije učenja vokabulara; klasifikacija strategija učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; faktorska analiza
(teaching English as a foreign language; vocabulary learning strategy; typology of vocabulary learning strategies; research into mental lexicon; factor analysis)
Sažetak
U prvom dijelu rada predstavljeno je teorijsko polazište istraživanja strategija učenja s posebnim naglaskom na strategije učenja vokabulara, te mogućnostima učinkovitog podučavanja i integriranja strategija učenja u praktičnu nastavu. Provedeno istraživanje obuhvatilo je strategije učenja vokabualra kao zasebne skupine. Podaci prikupljeni upitnikom pokazali su da naši učenici zaista koriste određeni broj strategija, te da na učestalost njihove primjene utječe razina učenja. Na temelju analize rezultata izrađen je prijedlog teorijskog modela strateškog pristupa učenju vokabulara. Model upućuje na postojanje različitih kombinacija skupina strategija koje utječu na razvoj mentalnog leksikona jezika cilja. Moguće je prepoznati metodičke implikacije modela i njegova vrijednost bilo kao polazišta ili kao cilja nastave vokabulara. Pristup temeljen na modelu omogućio bi razvoj samostalnog i uspješnog učenika vokabulara engleskog jezika, što bi se vjerojatno odrazilo i na razvoj ostalih jezičnih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija