Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 414079

Marketing u društvu znanja


Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)


CROSBI ID: 414079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u društvu znanja
(Marketing in a Knowledge Society)

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Grad
Rijeka

Godina
2008

Stranica
313

ISBN
978-953-6148-72-1

Ključne riječi
strateško upravljanje marketingom; marketinška orijentacija; suvremeni trendovi
(strategic marketing management; marketing orientation; contemporary trends)

Sažetak
Aktualni trenutak Republike Hrvatske se, između ostaloga, očituje i u nastojanjima za stvaranjem društva znanja, dakle društva koje se temelji na ljudskom znanju, znanosti i intelektualnom kapitalu. Društvo znanja treba doprinijeti znakovito povećanoj kvaliteti života svih ljudi, a marketing može u tom pravcu dati svoj nedvojbeni doprinos. Temeljno je pitanje za zemlje tranzicije nedvojbeno razvoj. Marketing u tom pravcu može odigrati izuzetno veliku ulogu. Štoviše, on može i mora pripomoći pri restrukturiranju gospodarstva iznalaženjem marketabilnih i profitabilnih proizvodnji, koje se trebaju što brže staviti u funkciju općega gospodarskog razvoja. U tu svrhu marketing bi morao pomoći pri ustanovljavanju potencijalno izvoznih tržišta, a dijelom i prioritetnih pravaca gospodarskog razvoja, utemeljenih, ponajprije, na konkurentnosti, čime će ujedno biti moguće i povećati ukupnu ekonomsku učinkovitost i poslovnu profitabilnost. Valja pritom istaknuti kako bi se način poslovnog promišljanja, počev od državne razine, trebao kretati iz danas preovladavajućeg trgovinsko-uvoznog, u pravcu proizvodno-izvoznog modela. I ne samo to. Upravljanje razvojem mora imati svoju ishodišnu točku u marketingu pa možda i zvuči preambiciozno da je upravljanje marketingom zapravo u najvećem svojem dijelu i upravljanje razvojem. Naime, marketing kao kreativni ekonomski proces, kao poslovna funkcija, kao poslovna koncepcija, pa i svojevrsna filozofija življenja, treba ponajprije prospektivnim metodama predviđanja utvrditi kojim se pravcima tehnoloških kretanja treba težiti, a koji će pak biti u funkciji općegospodarskog razvoja, ali istodobno i u skladu s resursnim mogućnostima. Na taj će način, ujedno, marketing biti i u funkciji razvitka društva znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (urednik)

Avatar Url Bruno Grbac (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
Grbac, B. & Meler, M. (ur.) (2008) Marketing u društvu znanja. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR).
@book{book, year = {2008}, pages = {313}, keywords = {strate\v{s}ko upravljanje marketingom, marketin\v{s}ka orijentacija, suvremeni trendovi}, isbn = {978-953-6148-72-1}, title = {Marketing u dru\v{s}tvu znanja}, keyword = {strate\v{s}ko upravljanje marketingom, marketin\v{s}ka orijentacija, suvremeni trendovi}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, year = {2008}, pages = {313}, keywords = {strategic marketing management, marketing orientation, contemporary trends}, isbn = {978-953-6148-72-1}, title = {Marketing in a Knowledge Society}, keyword = {strategic marketing management, marketing orientation, contemporary trends}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font