Pregled bibliografske jedinice broj: 413809
Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl?
Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl? // Učitelj- godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu 7., 7 (2007), 269-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 413809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl?
(Strategy of the Internet and applet usage in teaching biology- benefit or just a spectacle?)
Autori
Lukša, Žaklin
Izvornik
Učitelj- godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu 7. (1333-1396) 7
(2007);
269-278
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastavne strategije; ITC tehnologija; nastava biologije
(teaching strategy; ITC technology; teaching biology)
Sažetak
Upotreba ITC tehnologije u nastavi novi je način komunikacije između učenika i nastavnika, što otvara niz pitanja i nedoumica o upotrebi ovih tehnologija u nastavi biologije. Nove tehnologije u nastavnom procesu zahtijevaju i primjerene kompetencije učitelja, ali i prilagođavanje nastavnih strategija. Kao i sve ostalo u nastavi tako i upotreba ITC tehnologije ima niz prednosti, ali i niz nedostataka. Krajnji rezultat svakako ovisi o nastavniku i njegovoj uspješnosti da bilo koji nastavni postupak koristi primjereno potrebama učenika, ali i ciljevima nastave same. Kroz nekoliko primjera iz prakse može se vidjeti kolike su mogućnosti upotrebe appleta u nastavi biologije i prirode. I dok s jedne strane pomažu učenicima u vizualizaciji procesa koje inače ne mogu doživjeti na taj način, s druge strane postoji opasnost od otuđenja učenika od stvarnog svijeta. Usprkos svim iznesenim primjerima i nedoumicama učitelj je onaj koji je i dalje, bez obzira na razvoj i upotrebu tehnologije, najvažniji i nezamjenjiv dio nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Žaklin Lukša
(autor)