Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 413809

Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl?


Lukša, Žaklin
Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl? // Učitelj- godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu 7., 7 (2007), 269-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 413809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl?
(Strategy of the Internet and applet usage in teaching biology- benefit or just a spectacle?)

Autori
Lukša, Žaklin

Izvornik
Učitelj- godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu 7. (1333-1396) 7 (2007); 269-278

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
nastavne strategije; ITC tehnologija; nastava biologije
(teaching strategy; ITC technology; teaching biology)

Sažetak
Upotreba ITC tehnologije u nastavi novi je način komunikacije između učenika i nastavnika, što otvara niz pitanja i nedoumica o upotrebi ovih tehnologija u nastavi biologije. Nove tehnologije u nastavnom procesu zahtijevaju i primjerene kompetencije učitelja, ali i prilagođavanje nastavnih strategija. Kao i sve ostalo u nastavi tako i upotreba ITC tehnologije ima niz prednosti, ali i niz nedostataka. Krajnji rezultat svakako ovisi o nastavniku i njegovoj uspješnosti da bilo koji nastavni postupak koristi primjereno potrebama učenika, ali i ciljevima nastave same. Kroz nekoliko primjera iz prakse može se vidjeti kolike su mogućnosti upotrebe appleta u nastavi biologije i prirode. I dok s jedne strane pomažu učenicima u vizualizaciji procesa koje inače ne mogu doživjeti na taj način, s druge strane postoji opasnost od otuđenja učenika od stvarnog svijeta. Usprkos svim iznesenim primjerima i nedoumicama učitelj je onaj koji je i dalje, bez obzira na razvoj i upotrebu tehnologije, najvažniji i nezamjenjiv dio nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukša, Žaklin
Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl? // Učitelj- godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu 7., 7 (2007), 269-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Lukša, Ž. (2007) Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl?. Učitelj- godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu 7., 7, 269-278.
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin}, year = {2007}, pages = {269-278}, keywords = {nastavne strategije, ITC tehnologija, nastava biologije}, journal = {U\v{c}itelj- godi\v{s}njak Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u \v{C}akovcu 7.}, volume = {7}, issn = {1333-1396}, title = {Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl?}, keyword = {nastavne strategije, ITC tehnologija, nastava biologije} }
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin}, year = {2007}, pages = {269-278}, keywords = {teaching strategy, ITC technology, teaching biology}, journal = {U\v{c}itelj- godi\v{s}njak Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u \v{C}akovcu 7.}, volume = {7}, issn = {1333-1396}, title = {Strategy of the Internet and applet usage in teaching biology- benefit or just a spectacle?}, keyword = {teaching strategy, ITC technology, teaching biology} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font