Pregled bibliografske jedinice broj: 413487
"Plesna haljina žutog maslačka" Sunčane Škrinjarić u nastavi lektire
"Plesna haljina žutog maslačka" Sunčane Škrinjarić u nastavi lektire // "Zlatni danci 10", Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić / Pintarić, Ana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet, Filozofski fakultet Sveučilišta u Pečuhu, Matica hrvatska Osijek, 2009. str. 203-216 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 413487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Plesna haljina žutog maslačka" Sunčane Škrinjarić u nastavi lektire
(Sunčana Škrinjarić`s "Plesna haljina žutog maslačka" in required reading class)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka ; Dvornik, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Zlatni danci 10", Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić
/ Pintarić, Ana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet, Filozofski fakultet Sveučilišta u Pečuhu, Matica hrvatska Osijek, 2009, 203-216
ISBN
978-953-6456-96-3
Skup
Zlatni danci 10 - Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.04.2008. - 11.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava lektire; stvaralačka nastava; metodički pristupi; učeničke aktivnosti
(reading classes; creative teaching; methodical approaches; pupils' activities)
Sažetak
Radi prevladavanja nesigurnosti u odabiru metodičkih pristupa, što je uočeno kao jedna od zaprjeka u ostvarivanju složenih zadaća nastave lektire, u radu se metodički pristupi postavljaju u suodnos sa stvaralačkom nastavom. Metodičkom raščlambom primjera iz nastavne prakse - priče Sunčane Škrinjarić Plesna haljina žutog maslačka upućuje se na model stvaralačke nastave u kojem učitelj nudi poticaje primjenom različitih metodičkih pristupa i osmišljavanjem aktivnosti koje oslobađaju stvaralačke mogućnosti učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Jadranka Nemeth Jajić
(autor)