Pregled bibliografske jedinice broj: 413344
Inicijalno obrazovanje nastavnika matematike i informatike
Inicijalno obrazovanje nastavnika matematike i informatike, 2009., diplomski rad, Prirodoslovno matematički fakultet - Matematički odjel, Zagreb
CROSBI ID: 413344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inicijalno obrazovanje nastavnika matematike i informatike
(Initial education of math and informatics teachers)
Autori
Borovac, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno matematički fakultet - Matematički odjel
Mjesto
Zagreb
Datum
19.03
Godina
2009
Stranica
144
Mentor
Domović, Vlatka ; Čižmešija, Aleksandra
Ključne riječi
inicijalno obrazovanje nastavnika matematike; ključne kompetencije; plan i program
(initial teacher education; curriculum; key competences)
Sažetak
U radu su analizirane promjene u obrazovanju profesora matematike i informatike na Sveučilištu u Zagrebu. Analiza se odnosila na usporedbe tri generacije planova i programa - program koji se realizirao do 2003/4., program koji je uveden 2004/5. i tzv. Bolonjski program koji je uveden 2005. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb