Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 412859

Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole (gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole)


Cetinić, Gea
Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole (gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole) // Hrvatski, VI (2008), 1; 116-128 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 412859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole (gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole)
(DRAMA TEXTS IN CURRICULUM OF CROATIAN LANGUAGE IN SECONDARY SCHOOL)

Autori
Cetinić, Gea

Izvornik
Hrvatski (1845-8793) VI (2008), 1; 116-128

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
nastava hrvatskoga jezika; nastavni programi za srednje škole; dramska književnost; interpretacija dramskih tekstova; jezično izražavanje
(teaching and learning Croatian language; curriculum of Croatian language in secondary school; drama; interpretation of drama texts; linguistic expression)

Sažetak
Nastavni programi hrvatskoga jezika za srednje škole obuhvaćaju reprezentativne tekstove hrvatske i europske dramske književnosti raspoređene slijedom književnopovijesnih stilskih razdoblja. Dramski tekstovi integracijska su programska sastavnica te se njihovom interpretacijom postiže svrhovit suodnos programskih područja književnosti, hrvatskoga jezika i jezičnoga izražavanja. U nastavi hrvatskoga jezika dramski tekstovi kao lingvometodički predlošci omogućuju istraživanje i spoznavanje jezičnih pojava i zakonitosti, osposobljavanje učenika za komunikaciju i njihovo postupno uvođenje u jezično stvaralaštvo. Interpretacije uzornih dramskih tekstova važne su za ostvarivanje svrhe i ciljeva učenja i poučavanja hrvatskoga jezika: stjecanje jezične i komunikacijske osposobljenosti učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gea Cetinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cetinić, Gea
Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole (gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole) // Hrvatski, VI (2008), 1; 116-128 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Cetinić, G. (2008) Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole (gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole). Hrvatski, VI (1), 116-128.
@article{article, author = {Cetini\'{c}, Gea}, year = {2008}, pages = {116-128}, keywords = {nastava hrvatskoga jezika, nastavni programi za srednje \v{s}kole, dramska knji\v{z}evnost, interpretacija dramskih tekstova, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje}, journal = {Hrvatski}, volume = {VI}, number = {1}, issn = {1845-8793}, title = {Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje \v{s}kole (gimnazije, \v{c}etverogodi\v{s}nje i trogodi\v{s}nje strukovne \v{s}kole)}, keyword = {nastava hrvatskoga jezika, nastavni programi za srednje \v{s}kole, dramska knji\v{z}evnost, interpretacija dramskih tekstova, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje} }
@article{article, author = {Cetini\'{c}, Gea}, year = {2008}, pages = {116-128}, keywords = {teaching and learning Croatian language, curriculum of Croatian language in secondary school, drama, interpretation of drama texts, linguistic expression}, journal = {Hrvatski}, volume = {VI}, number = {1}, issn = {1845-8793}, title = {DRAMA TEXTS IN CURRICULUM OF CROATIAN LANGUAGE IN SECONDARY SCHOOL}, keyword = {teaching and learning Croatian language, curriculum of Croatian language in secondary school, drama, interpretation of drama texts, linguistic expression} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font