Pregled bibliografske jedinice broj: 412859
Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole (gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole)
Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole (gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole) // Hrvatski, VI (2008), 1; 116-128 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 412859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole (gimnazije, četverogodišnje i trogodišnje strukovne škole)
(DRAMA TEXTS IN CURRICULUM OF CROATIAN LANGUAGE IN SECONDARY SCHOOL)
Autori
Cetinić, Gea
Izvornik
Hrvatski (1845-8793) VI
(2008), 1;
116-128
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava hrvatskoga jezika; nastavni programi za srednje škole; dramska književnost; interpretacija dramskih tekstova; jezično izražavanje
(teaching and learning Croatian language; curriculum of Croatian language in secondary school; drama; interpretation of drama texts; linguistic expression)
Sažetak
Nastavni programi hrvatskoga jezika za srednje škole obuhvaćaju reprezentativne tekstove hrvatske i europske dramske književnosti raspoređene slijedom književnopovijesnih stilskih razdoblja. Dramski tekstovi integracijska su programska sastavnica te se njihovom interpretacijom postiže svrhovit suodnos programskih područja književnosti, hrvatskoga jezika i jezičnoga izražavanja. U nastavi hrvatskoga jezika dramski tekstovi kao lingvometodički predlošci omogućuju istraživanje i spoznavanje jezičnih pojava i zakonitosti, osposobljavanje učenika za komunikaciju i njihovo postupno uvođenje u jezično stvaralaštvo. Interpretacije uzornih dramskih tekstova važne su za ostvarivanje svrhe i ciljeva učenja i poučavanja hrvatskoga jezika: stjecanje jezične i komunikacijske osposobljenosti učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Gea Cetinić
(autor)