Pregled bibliografske jedinice broj: 412824
Uporaba glagolskih vremena u međujeziku učenika engleskoga jezika
Uporaba glagolskih vremena u međujeziku učenika engleskoga jezika // Prostor i vrijeme u jeziku: jezik u prostoru i vremenu (XXIII. međunarodni znanstveni skup, HDPL 2009.) / Brdar, Mario ; Omazić, Marija (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 56-56 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 412824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba glagolskih vremena u međujeziku učenika engleskoga jezika
(The Use of Tenses in the Interlanguage of EFL Learners)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja ; Šegedin, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Prostor i vrijeme u jeziku: jezik u prostoru i vremenu (XXIII. međunarodni znanstveni skup, HDPL 2009.)
/ Brdar, Mario ; Omazić, Marija - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 56-56
Skup
Prostor i vrijeme u jeziku: jezik u prostoru i vremenu
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.05.2009. - 23.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
glagolska vremena; međujezik; učenici engleskog jezika
(tenses; interlanguage; EFL learners)
Sažetak
Usvajanje glagolskih oblika i značenja važan je dio procesa učenja stranoga jezika. Istraživanja u području usvajanja drugog jezika posljednjih se godina intenzivno bave proučavanjem procesa usvajanja glagolskih vremena i aspekta glagola. Namjera je takvih istraživanja steći uvid u proces usvajanja značenja koja se realiziraju uporabom sustava glagolskih vremena i aspekta glagola odnosno bolje razumjeti proces usvajanja glagolske morfologije. U ovom radu istražuje se uporaba glagolskih vremena i aspekta u međujeziku hrvatskih učenika engleskoga jezika. Cilj je rada otkriti karakteristike učenikova međujezika na različitim razinama učenja s obzirom na uporabu glagolske morfologije odnosno struktura za iskazivanje vremena i aspekta u engleskom jeziku. Istraživanje se provodi na korpusu snimki razredne interakcije na satovima engleskog jezika u osnovnim i srednjim školama. Provedenim analizama nastoje se otkriti principi usvajanja glagolske morfologije i utvrditi opće karakteristike uporabe glagolskih vremena i aspekta u različitim fazama učenja. Rezultati provedenih analiza se interpretiraju i s posebnim obzirom na utjecaj materinskog jezika na proces usvajanja glagolske morfologije na engleskom jeziku. U zaključnom dijelu rada navode se implikacije dobivenih rezultata za nastavnu praksu te za buduća istraživanja u ovoj domeni usvajanja drugog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-1301001-0917 - Razvoj diskurzivne kompetencije u medjujeziku učenika stranoga jezika (Čurković-Kalebić, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu