Pregled bibliografske jedinice broj: 412684
Tretiranje pogrešaka u govoru učenika stranog jezika: mišljenje i stavovi učenika
Tretiranje pogrešaka u govoru učenika stranog jezika: mišljenje i stavovi učenika // Lingvistika javne komunikacije: komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Pavičić-Takač, Višnja, Bagarić, Vesna, Brdar, Mario, Omazić, Marija (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 65-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 412684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tretiranje pogrešaka u govoru učenika stranog jezika: mišljenje i stavovi učenika
(Error Treatment in Foreign Language Learner Talk: learners' beliefs and attitudes)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Lingvistika javne komunikacije: komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika
/ Pavičić-Takač, Višnja, Bagarić, Vesna, Brdar, Mario, Omazić, Marija - Zagreb : Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 65-75
ISBN
978-953-6456-97-0
Skup
XXII. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenju lingvistiku
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.05.2008. - 24.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tretiranje pogrešaka; strani jezik; učenici; upitnik; stavovi
(error treatment; foreign language; learners; questionnaire; attitudes)
Sažetak
U radu se razmatra tretiranje pogrešaka u govoru učenika starnog jezika iz perspektive samih učenika. Cilj je rada otkriti stavove i mišljenje učenika o različitim postupcima i tehnikama kojima nastavnik tretira pogreške u njihovim iskazima. Podaci su dobiveni pomoću upitnika kojega je ispunilo 212 učenika engleskog jezika u višim razredima osnovne škole. Rezultati upitnika analiziraju se s nekoliko aspekata. U zaključnom dijelu rada iznose se implikacije ovog istraživanja za daljnje istraživanje ove vrste nastavnikova verbalnog ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-1301001-0917 - Razvoj diskurzivne kompetencije u medjujeziku učenika stranoga jezika (Čurković-Kalebić, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Sanja Čurković-Kalebić
(autor)