Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 412605

Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra)


Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Gajger, Vesna
Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra) // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik = Lifelong learning for sustainable development : preoceedings / Uzelac, Vinka (ur.).
Rijeka, 2008. str. 255-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 412605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra)
(Students position in teaching (past-present-future))

Autori
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Gajger, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik = Lifelong learning for sustainable development : preoceedings / Uzelac, Vinka - Rijeka, 2008, 255-261

ISBN
978-953-98445-4-5

Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development

Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
položaj učenika; analiza nastave; ekologija odnosa u nastavi
(students position; teaching proces analize; ecology of relations in classroom)

Sažetak
Položajem u nastavi, učenik se priprema za različite uloge u društvu. Od prvoga dana školovanja valja mu omogućiti sudjelovanje u donošenju odluka, suradničko učenje, kritičko mišljenje, razvijanje osobnih interesa i mogućnosti, što je pretpostavka za međusobno razumijevanje, toleranciju i suradnju, u dvosmjernoj nastavnoj komunikaciji. Navedeno zahtijeva i nove uloge nastavnika, posebice integrirajuće ponašanje. U radu smo proveli analizu dimenzija nastave danas 2008. i komparirali ih s istraživanjima (Vukanović, 1980., Grubišić-Peko, 1988). Pitanje je što se u nas stvarno promijenilo u ekologiji odnosa u nastavi. Jesu li promjene u obrazovanju utjecale na položaj učenika u nastavi i u kojem smjeru, ključno je pitanje na koje tražimo odgovore.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Gajger (autor)

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Avatar Url Anđelka Peko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Gajger, Vesna
Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra) // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik = Lifelong learning for sustainable development : preoceedings / Uzelac, Vinka (ur.).
Rijeka, 2008. str. 255-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Peko, A., Mlinarević, V. & Gajger, V. (2008) Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra). U: Uzelac, V. (ur.)Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik = Lifelong learning for sustainable development : preoceedings.
@article{article, author = {Peko, An\djelka and Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Gajger, Vesna}, editor = {Uzelac, V.}, year = {2008}, pages = {255-261}, keywords = {polo\v{z}aj u\v{c}enika, analiza nastave, ekologija odnosa u nastavi}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Polo\v{z}aj u\v{c}enika u nastavi (ju\v{c}er-danas-sutra)}, keyword = {polo\v{z}aj u\v{c}enika, analiza nastave, ekologija odnosa u nastavi}, publisherplace = {NP Plitvi\v{c}ka jezera, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peko, An\djelka and Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Gajger, Vesna}, editor = {Uzelac, V.}, year = {2008}, pages = {255-261}, keywords = {students position, teaching proces analize, ecology of relations in classroom}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Students position in teaching (past-present-future)}, keyword = {students position, teaching proces analize, ecology of relations in classroom}, publisherplace = {NP Plitvi\v{c}ka jezera, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font