Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 412567

Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati


Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Jindra, Ranka
Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009. str. 131-155


CROSBI ID: 412567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati
(Intercultural Education of the Teacher - What to teach and how)

Autori
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Jindra, Ranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities

Urednik/ci
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek

Grad
Osijek

Godina
2009

Raspon stranica
131-155

ISBN
978-953-6965-16-8

Ključne riječi
interkulturalno obrazovanje, studenti, analiza programa, nastavne metode
(intercultural education, students, program analisis, teaching methods)

Sažetak
Zadatak je odgojno-obrazovnog sustava u cjelini da svojim kurikulima pripremaju i osposobljavaju mladež i roditelje, matične i useljene etničke skupine za (su)život u multikulturalnom društvu, ne samo na teorijskoj nego i praktičnoj razini (iskustvenim učenjem). Obrazovanje budućih učitelja uključuje međusobno razumijevanje i suradnju, ne samo na individualnom, već i nacionalnom i međunarodnom planu. U radu se analizira zastupljenost interkulturnih sadržaja i metoda koji podupiru te sadržaje u programu preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija. Rezultati kvantitativne i kvalitativne analize ukazuju da od ukupnog broja svih kolegija na petogodišnjem učiteljskom studiju (104), njih (21) unutar sadržaja i nastavnih metoda implementiraju interkulturalno obrazovanje. Slobodni izborni kolegiji značajno podupiru interkulturalno obrazovanje što je ohrabrujuće jer ih studenti slobodno biraju i unutar njih mogu steći potrebna znanja i iskustveno učiti kako bi jačali interkulturalne kompetencije kroz različite nastavne metode u manjim skupinama. Studije slučaja ukazuju na upoznavanje tema na teorijskoj razini bez omogućavanja iskustvenoga učenja. Kako bi iskustveno učenje trebalo biti primarno u interkulturalnome obrazovanju, metodama smo koje ga podupiru usmjerili posebnu pozornost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Avatar Url Ranka Jindra (autor)

Avatar Url Anđelka Peko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Jindra, Ranka
Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009. str. 131-155
Peko, A., Mlinarević, V. & Jindra, R. (2009) Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati. U: Peko, A. & Mlinarević, V. (ur.) Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities. Osijek, Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, str. 131-155.
@inbook{inbook, author = {Peko, An\djelka and Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Jindra, Ranka}, year = {2009}, pages = {131-155}, keywords = {interkulturalno obrazovanje, studenti, analiza programa, nastavne metode}, isbn = {978-953-6965-16-8}, title = {Interkulturalno obrazovanje u\v{c}itelja – \v{s}to i kako pou\v{c}avati}, keyword = {interkulturalno obrazovanje, studenti, analiza programa, nastavne metode}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Peko, An\djelka and Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Jindra, Ranka}, year = {2009}, pages = {131-155}, keywords = {intercultural education, students, program analisis, teaching methods}, isbn = {978-953-6965-16-8}, title = {Intercultural Education of the Teacher - What to teach and how}, keyword = {intercultural education, students, program analisis, teaching methods}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font