Pregled bibliografske jedinice broj: 412431
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje // Metodika, 10 (2009), 18; 51-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 412431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje
(Foreign language in the curriculum: European models and Croatian aspirations)
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena
Izvornik
Metodika (1332-7879) 10
(2009), 18;
51-79
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastava stranih jezika; okvirni kurikul; obvezno obrazovanje; jezično umijeće; komunikacijska kompetencija
(foreign language teaching; core curriculum; compulsory education; language ability; communication competence)
Sažetak
U uvodnome dijelu rada daje se sažet povjesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u sklopu znanstvenog projekta Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj. Nakon analiza pojedinačnih kurikula, kurikuli se uspoređuju. U trećem dijelu rada a na temelju uvida stečenih analizom europskih kurikula iznosi se niz preporuka za Hrvatsku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0938 - Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj (Baranović, Branislava, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Mihaljević-Djigunović
(autor)