Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 412431

Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje


Mihaljević Djigunović, Jelena
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje // Metodika, 10 (2009), 18; 51-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 412431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje
(Foreign language in the curriculum: European models and Croatian aspirations)

Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena

Izvornik
Metodika (1332-7879) 10 (2009), 18; 51-79

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nastava stranih jezika; okvirni kurikul; obvezno obrazovanje; jezično umijeće; komunikacijska kompetencija
(foreign language teaching; core curriculum; compulsory education; language ability; communication competence)

Sažetak
U uvodnome dijelu rada daje se sažet povjesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u sklopu znanstvenog projekta Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj. Nakon analiza pojedinačnih kurikula, kurikuli se uspoređuju. U trećem dijelu rada a na temelju uvida stečenih analizom europskih kurikula iznosi se niz preporuka za Hrvatsku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0938 - Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj (Baranović, Branislava, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević Djigunović, Jelena
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje // Metodika, 10 (2009), 18; 51-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mihaljević Djigunović, J. (2009) Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje. Metodika, 10 (18), 51-79.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena}, year = {2009}, pages = {51-79}, keywords = {nastava stranih jezika, okvirni kurikul, obvezno obrazovanje, jezi\v{c}no umije\'{c}e, komunikacijska kompetencija}, journal = {Metodika}, volume = {10}, number = {18}, issn = {1332-7879}, title = {Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske te\v{z}nje}, keyword = {nastava stranih jezika, okvirni kurikul, obvezno obrazovanje, jezi\v{c}no umije\'{c}e, komunikacijska kompetencija} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena}, year = {2009}, pages = {51-79}, keywords = {foreign language teaching, core curriculum, compulsory education, language ability, communication competence}, journal = {Metodika}, volume = {10}, number = {18}, issn = {1332-7879}, title = {Foreign language in the curriculum: European models and Croatian aspirations}, keyword = {foreign language teaching, core curriculum, compulsory education, language ability, communication competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font