Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 412264

Specifičnost marketing miksa hrvatskih vinara


Srdić, Zoran
Specifičnost marketing miksa hrvatskih vinara, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 412264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnost marketing miksa hrvatskih vinara
(Specifics of marketing mix of the Croatian wine producers)

Autori
Srdić, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
05.05

Godina
2009

Stranica
150

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
marketing miks; Hrvatska; vinari
(marketing mix; Croatia; wine producers)

Sažetak
Rad se bavi specifičnostima marketing miksa na primjeru hrvatskih vinara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Srdić, Zoran
Specifičnost marketing miksa hrvatskih vinara, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Srdić, Z. (2009) 'Specifičnost marketing miksa hrvatskih vinara', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Srdi\'{c}, Zoran}, year = {2009}, pages = {150}, keywords = {marketing miks, Hrvatska, vinari}, title = {Specifi\v{c}nost marketing miksa hrvatskih vinara}, keyword = {marketing miks, Hrvatska, vinari}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Srdi\'{c}, Zoran}, year = {2009}, pages = {150}, keywords = {marketing mix, Croatia, wine producers}, title = {Specifics of marketing mix of the Croatian wine producers}, keyword = {marketing mix, Croatia, wine producers}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font