Pregled bibliografske jedinice broj: 412217
Menadžment zadovoljstva gosta
Menadžment zadovoljstva gosta / Galičić, Vlado (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008
CROSBI ID: 412217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment zadovoljstva gosta
(Guest Satisfaction Management)
Autori
Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2008
Stranica
211
ISBN
978-953-6198-58-0
Ključne riječi
turizam; ugostiteljstvo; zadovoljstvo gosta; menadžment
(tourism; hospitality; guest satisfaction; management)
Sažetak
Karakteristike ugostiteljsko-turističke djelatnosti. Vrste i osobine gostiju. Kadrovska komponenta menadžmenta zadovoljstva gosta. Metodologija rješavanja nezadovoljstva gosta. Gostoljubivost i komunikacijske vještine zaposlenih. Sveukupno upravljanje kvalitetom usluga. Informacijska tehnologija i menadžment zadovoljstva gosta. Organizacijska kultura i menadžment zadovoljstva gosta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Mrnjavac, Edna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija