Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 412217

Menadžment zadovoljstva gosta


Galičić, Vlado; Ivanović, Slobodan
Menadžment zadovoljstva gosta / Galičić, Vlado (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008


CROSBI ID: 412217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Menadžment zadovoljstva gosta
(Guest Satisfaction Management)

Autori
Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Opatija

Godina
2008

Stranica
211

ISBN
978-953-6198-58-0

Ključne riječi
turizam; ugostiteljstvo; zadovoljstvo gosta; menadžment
(tourism; hospitality; guest satisfaction; management)

Sažetak
Karakteristike ugostiteljsko-turističke djelatnosti. Vrste i osobine gostiju. Kadrovska komponenta menadžmenta zadovoljstva gosta. Metodologija rješavanja nezadovoljstva gosta. Gostoljubivost i komunikacijske vještine zaposlenih. Sveukupno upravljanje kvalitetom usluga. Informacijska tehnologija i menadžment zadovoljstva gosta. Organizacijska kultura i menadžment zadovoljstva gosta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Mrnjavac, Edna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Slobodan Ivanović (autor)

Avatar Url Vlado Galičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Galičić, Vlado; Ivanović, Slobodan
Menadžment zadovoljstva gosta / Galičić, Vlado (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008
Galičić, V. (ur.) (2008) Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija. Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci.
@unknown{unknown, author = {Gali\v{c}i\'{c}, Vlado and Ivanovi\'{c}, Slobodan}, editor = {Gali\v{c}i\'{c}, V.}, year = {2008}, pages = {211}, keywords = {turizam, ugostiteljstvo, zadovoljstvo gosta, menad\v{z}ment}, isbn = {978-953-6198-58-0}, title = {Menad\v{z}ment zadovoljstva gosta}, keyword = {turizam, ugostiteljstvo, zadovoljstvo gosta, menad\v{z}ment}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }
@unknown{unknown, author = {Gali\v{c}i\'{c}, Vlado and Ivanovi\'{c}, Slobodan}, editor = {Gali\v{c}i\'{c}, V.}, year = {2008}, pages = {211}, keywords = {tourism, hospitality, guest satisfaction, management}, isbn = {978-953-6198-58-0}, title = {Guest Satisfaction Management}, keyword = {tourism, hospitality, guest satisfaction, management}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font