Pregled bibliografske jedinice broj: 412038
Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa
Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa, 2008., diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 412038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa
(Using the ITIL standard for the incident and problem management of the IT services)
Autori
Oršolić Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
17.12
Godina
2008
Stranica
47
Mentor
Kozina Melita
Neposredni voditelj
Kozina Melita
Ključne riječi
IT servisi; ITIL standard; Upravljanje ispadima i problemima IT servisa
(IT services; ITIL standard; Incident and problem management of the IT services)
Sažetak
Cilj diplomskog rada je bio opisati ITIL standard u upravljanju IT servisima s posebnim naglaskom na upravljanje ispadima (incidentima) i problemima ; analiza primjera u praksi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0161199-1718 - Razvoj metodike za ICT menadžment (Krakar, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Melita Kozina
(mentor)