Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 412038

Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa


Oršolić Krunoslav
Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa, 2008., diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 412038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa
(Using the ITIL standard for the incident and problem management of the IT services)

Autori
Oršolić Krunoslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
17.12

Godina
2008

Stranica
47

Mentor
Kozina Melita

Neposredni voditelj
Kozina Melita

Ključne riječi
IT servisi; ITIL standard; Upravljanje ispadima i problemima IT servisa
(IT services; ITIL standard; Incident and problem management of the IT services)

Sažetak
Cilj diplomskog rada je bio opisati ITIL standard u upravljanju IT servisima s posebnim naglaskom na upravljanje ispadima (incidentima) i problemima ; analiza primjera u praksi

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161199-1718 - Razvoj metodike za ICT menadžment (Krakar, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Melita Kozina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oršolić Krunoslav
Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa, 2008., diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Oršolić Krunoslav (2008) 'Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa', diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, year = {2008}, pages = {47}, keywords = {IT servisi, ITIL standard, Upravljanje ispadima i problemima IT servisa}, title = {Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa}, keyword = {IT servisi, ITIL standard, Upravljanje ispadima i problemima IT servisa}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2008}, pages = {47}, keywords = {IT services, ITIL standard, Incident and problem management of the IT services}, title = {Using the ITIL standard for the incident and problem management of the IT services}, keyword = {IT services, ITIL standard, Incident and problem management of the IT services}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font