Pregled bibliografske jedinice broj: 411846
Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti
Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti // Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode / Krakar-Vogel, Boža (ur.).
Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko Univerze v Ljubljani, 2008. str. 251-262
CROSBI ID: 411846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti
(Seminar interpretation and literary interpretation)
Autori
Kovač, Zvonko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Urednik/ci
Krakar-Vogel, Boža
Izdavač
Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko Univerze v Ljubljani
Grad
Ljubljana
Godina
2008
Raspon stranica
251-262
ISBN
978-961-237-263-7
Ključne riječi
kreativnost, kniževna komunikacija, visokoškolska didaktika, seminarska interpretacija, interpretacijski kontekst, radikalni konstruktivizam, strategija izvođenja, interkulturni dijalog
(creativity, literary communication, higher education didactics, seminar interpretation, interpretative context, radical constructivism, application strategy, intercultural dialogue)
Sažetak
Rad problematizira pitanja interpretacije književnosti u uvjetima neprestane promjene književne metodologije, aktualnoga metodološkoga pluralizma i suvremene nastave književnosti na fakultetu. Autorov koncept seminarske interpretacije povezuje se s razumijevanjem književnosti kao određene "estetske realnosti", jezično-estetske komunikacije, čemu najviše odgovara polivalentna, interkulturno-dijaloška konvencija razumijevanja i sistematizacije književnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je povezan s projektom Interkulturna povijest književnosti u didaktičkom aspektu: interkulturna-dijaloška konvencija razumijevanja osobito je naglašena u proučavanju i nastavi druge/strane književnosti.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3473 - INTERKULTURNA POVIJEST KNJIŽEVNOSTI (Kovač, Zvonko, MZOS ) ( CroRIS)
130-1300855-0860 - Triplex Confinium: hrvatska višegraničja u euromediteranskom kontekstu (Roksandić, Drago, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Zvonko Kovač
(autor)