Pregled bibliografske jedinice broj: 411612
Religijsko obrazovanje u 11 europskih zemalja: kritički osvrti na iskustva i provedbu u praksi
Religijsko obrazovanje u 11 europskih zemalja: kritički osvrti na iskustva i provedbu u praksi // Obrazovanje za vrijednosti u obaveznom školstvu:koje je mjesto vjeronauka, religijske kulture, etike i ljudskih prava?
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 411612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Religijsko obrazovanje u 11 europskih zemalja: kritički osvrti na iskustva i provedbu u praksi
(Religious education in 11 European countries: a critique observation on experiences and practice)
Autori
Marinović, Ankica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Obrazovanje za vrijednosti u obaveznom školstvu:koje je mjesto vjeronauka, religijske kulture, etike i ljudskih prava?
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.02.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
religijsko obrazovanje; vjeronauk; religijska kultura
(religious education; confessional religious instruction; religious culture)
Sažetak
U izlaganju se promišljaju sljedeća pitanja: Zašto bi, ako bi, vjeronauk (ili religijska kultura) trebali biti dijelom školskog kurikuluma? Postoje li primjeri koji se slijede i koji su to? Koji su očekivani učinci predmeta, ako pretpostavimo optimalnu provedbu, a koji su rizici i prijepori? Na primjeru analize 11 europskih kurikuluma i njihove usporedbe s Hrvatskom utvrđuju se sličnosti i razlike u pristupu religijskom fenomenu u osnovnoškolskoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001172-1072 - Manje vjerske zajednice kao akteri religijskih promjena u hrvatskom društvu (Marinović, Ankica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Ankica Marinović
(autor)